Achizitie publica - Acord cadru furnizare medicamente diverse
Detaliu pentru invitatia numarul 329512
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329512/14.06.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare medicamente diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ON LINE, pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare medicamente diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente diverseloturi conform caiet sarcini. Acordul cadru se va derula pe o perioada de 12 luni , cantitatile min si max fiind cuprinse in caietul de sartcini.
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 959.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi sumagarantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare se va executa neconditiona, respectiv la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate(ofertantului) Cuantumul garantiei de participare este specificat in sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 1% din valoarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parteGarantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertatePerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, la Trezoreria Cluj, R 4288349.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic in SEAP cu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAPOfertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de particip.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formular: 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formular: 2Cerinta nr. 4Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formular: 4Cerinta nr 3Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691 lit. a din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formular: 3Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager: Prof. Dr. Silviu Albu, Director medical : Dr.Calin Vlad, Director Financiar-Contabil : Ec. Mirtila Tirnovan-, Farm pr.Elisabeta Balogh , Sef serv. Aprov. Achizitii Publice; ing. Lucia Cristea Gaina.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formular: 5 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa camera de comert si industrie Nationala sau teritorialaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va prezenta Certificatul , in original sau copie legalizata sau copie lizibila : conform cu originalul certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Documentul sa fie in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor, sa nu fie mentiuni cu privire la aplicatrea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau cu privire las faptul ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate - conform Legii 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5? Autorizatie de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentulu si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.? Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, pentru ofertantii care sunt si producatori.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON LINE , de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 13:50