Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE MEDII DE CULTURA
Detaliu pentru invitatia numarul 331507
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331507/11.07.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE MEDII DE CULTURA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SATU MARECod fiscal: 3897530, Adresa: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Telefon: 0261 730913, Fax: 0261 768377
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Romania, cod postal: 440078, telefon: +40 261730913, fax: +40 261768377, persoana de contact: ADRIANA GHIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie, Strada Ialomitei nr.9, loc. Satu Mare, jud. Satu Mare, Birou Aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE MEDII DE CULTURA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul acordului cadru il constituie furnizarea de Medii de cultura: 1.Medii Lowenstein Jensen simplu2.Medii Lowenstein Jensen cu tuberculostatice3.Tulpina de referinta ATCC 25177
II.1.6) CPV: 24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma fixa: 6185.6, conform art.43 din OUG 34/2006 Perioada de valabilitate :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin.(1)din H.G. nr.925/2006;
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: -?scrisoare de garantie bancara? ? in original - ordin de plata - in numerar la casieria spitalului in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OU.34/2006 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4. Certificat de participare cu oferta independenta, cf.Ordinului 314/2010 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OU34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei : Manager- Dr. Ioan Sergiu, Dir.Fin.Contabil-Ec.Calin Tudorache, Dir. Medical- dr.Salagean Lita. Membrii comisiei de evaluare : PRESEDINTE-dr.Salagean Lita, Membrii: Pop Monica, Ghic Adriana, membru de rezerva- Cadar Anamaria. 1.Aviz emis de Ministerul Sanatatii sau alt organism acreditat sa emita avize pentru aceste produse.2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor- in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale;2.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Certificat de conformitate emis de producator sau de reprezentantul autorizat al acestuia;2.Trimiterea de mostre cu titlu gratuit pana la data limita de depunere a ofertelor , pentru verificarea respectarii dimensiunilor tubului a volumului continut si pentru testarea calitatii mediilor de cultura. Ofertantii vor trimite mostrele la sediul spitalului, dupa cum urmeaza : a. Minim 10 tuburi cu Mediu Lowenstein Jensen-simplu ;b. Minim una serie de tuburi cu Mediu Lowenstein Jensen cu tuberculostatice, cu martorii aferenti ; Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformiate cu unul din standardele: ISO sau echivalent. !! Nu se admite prezentarea de adeverinte sau alte dovezi care sa ateste ca implementarea standardelor ISO este in curs, in conformitate cu alin. 3) art. 35 , cu respectarea prevederilor art. 192 din OG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit pe site-ul "https//www.e-licitatie.ro"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 13:36