Achizitie publica - Acord cadru furnizare medii de cultura flora asociatie
Detaliu pentru invitatia numarul 322825
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322825/27.03.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare medii de cultura flora asociatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE GALATICod fiscal: 4068718, Adresa: Str. Stiintei, nr 117, Galati, Telefon: 0236460207, Fax: 0236460207
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www. e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare medii de cultura flora asociatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Lot 1.Mediu AABTL solid (CLed AGar), Lot 2. Bulion Nutritiv (Nutrient Broth), Lot 3. Mediu Chapman solid (Mediu hiperclorurat solid), Lot 4. Mediu II solid tip Sabouraud, Lot 5. Mediu Muller Hinton solid, Lot 6. Geloza simpla (Agar Nutrient solid), Lot 7. Placi gata turnate geloza sange, Lot 8. Mediu II lichid (tip Sabouraud)
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 109.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da - pana in 2% - din valoarea estimata maxima a acordului-cadru, pentru fiecare lot de produs ofertat astfel: Pt. Lot nr. 1 - suma de 15, 00lei, Pt.Lot nr. 2 - suma de 4, 70lei, Pt. Lot 3 - suma de 15, 00 lei, Pt. Lot 4 - suma de 13, 00 lei, Pt. Lot 5 - suma de 13, 00 lei, Pt. Lot 6 - suma de 11, 00 lei, Pt. Lot 7 - suma de 5, 90 lei, Pt. Lot 8 - suma de 1, 50 lei. Termen de valabilitate garantie de participare: 90 de zile de la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Da - 10% - din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA (cu respectarea art. 89-92 din HG 925/2006) Modalitatea de constituire: a)scrisoare de garantie bancara de buna executie ? in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent de furnizare sau b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau c) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei reprezentand valoarea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OuG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ? Formular 2a- Va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazulb) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ? Formular 2bPersoane juridice/fizice romane - Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si catre bugetul de statPersoane juridice/fizice straine - Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectivaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: 1. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta NU se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti2. In cazul depunerii unei oferte in asociere, in cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra faptul ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 litera a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin declaratie pe proprie raspundere.4. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta NU se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular CPd) Calitatea de participant la procedura - Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 3e) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 6 - Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 se vor prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: manager - Dr. Necula Monica, Sef Serviciu Tehnic si Ad-tiv - Ing. Circota Marius, Sef Serviciu Achizitii - Ing. Rosu Claudia, Membrii comisiei de evaluare - Sing. Andrei Iulia, Cons Jur. Dobrota Ramona Andreea, Chim. Bocaneala Virginica Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator eliberat de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial pentru anul 2012 din care sa rezulte domeniul de activitate.Persoanele fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: 1. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori2. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme cu legile tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani care se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, In cazul in care ofertantul are calitate de producator din Romania, se solicita: Certificatul de inregistrare a dispozitivelor medicale (emis in baza art. 29 sau art. 31 din HGR 798/2003), In cazul in care ofertantul are calitate de distribuitor al unui producator din afara Romaniei se solicita: Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare dispozitive medicale in vitro, In cazul in care ofertantul are calitate de distribuitor al unui producator din afara Romaniei se solicita: Declaratie de conformitate (privind marcajul european CE) cu prevederile Directivei 98/79/CE privind dispozitivele medicale de Diagnostic in Vitro
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 14:37