Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE MOTOPOMPE PORTABILE DE STINS INCENDII


Detaliu pentru invitatia numarul 316923
Autoritate contractanta
UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Cod de identificare fiscala: 14619075
Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-593275
Fax: 0264-593276
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACORD CADRU FURNIZARE MOTOPOMPE PORTABILE DE STINS INCENDII
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42122110-4 - Pompe pentru stingerea incendiilor (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare MOTOPOMPE PORTABILE DE STINS INCENDIICantitate minima acord cadru=1bucCantitate maxima acord cadru=100bucCantitate minima contract subsecvent=1bucCantitate maxima contract subsecvent=37buc
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.10.2011 10:02
Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul UM 02032 CLUJ-NAPOCA, BIROU ACHIZITII, str. MOS ION ROATA, nr. 3-5, jud. CLUJ, cod postal 400397
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UM 02032 CLUJ-NAPOCA/Sala de sedinte, str. MOS ION ROATA, nr. 3-5, jud. CLUJ, cod postal 400397
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 2
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Aparare
Valoare estimata: 131, 800 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Eligibilitate;
-Neîncadrarea în prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34 / 2006;
-Neîncadrarea în prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34 / 2006;
-Participarea la licitatie cu oferta independenta;
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertei;
-Operatorul economic va declara cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare de: 96.000 lei;
-Informatii privind capacitateatehnica(produse similare livrate în ultimii 3 ani în valoare de cel putin 48.000 lei): Ofertantul va prezenta -Lista principalelor produse livrate în ultimii 3 ani (formular nr.12 D).Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de beneficiar;
www.e-licitatie.ro(SEAP)Cuantumul garantiei de participareeste de: 2.600 lei.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer