Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE OXIGEN MEDICINAL LICHID


Detaliu pentru invitatia numarul 330664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CAMPIA TURZII
Numar invitatie: 330664/28.06.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE OXIGEN MEDICINAL LICHID
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAMPIA TURZIICod fiscal: 4288268, Adresa: STR. AVRAM IANCU NR. 33, Campia Turzii, Telefon: 0264368677, Fax: 0264368677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE OXIGEN MEDICINAL LICHID
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE OXIGEN MEDICINAL LICHID SI A SERVICIILOR CONEXE
II.1.6) CPV: 24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 2380, 32 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei - 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: OP in contul autoritatii contractante RO72TREZ2195006XXX004972 deschis la Trezoreria Turda, numerar la casieria unitatii sau orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca/societate de asigurari. Se retine garantia atunci cand ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind considerat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art. 278 din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din suma solicitata. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru.
Garantie de buna executie
Se va solicita garantie de buna executie 5% din valoarea contractelor subsecvente. Se poate constitui prin orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca/societate de asigurari, retineri succesive din valoarea fara TVA a facturilor, numerar la casieria unitatii. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului subsecvent. Se va elibera in 14 zile de la expirarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf Ordinului prersedintelui ANRMAP nr.314/2010 - Formular 4.2. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 13. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 - Formular 24. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Formular 3.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Municipal Campia Turzii , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr.Vedean Tiberiu - Manager, dr.Costantea Meda - Director medical, ec.Bindean Melania - Director financiar contabil, ec.Colcer Victoria, ec. Motorga Septimia.5. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatea locala.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.In cazul in care in tara de origine in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Se pot depune documentele solicitate in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" 1. Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Prezentarea Certificatului constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.2. Documente care dovedesc o forma o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc transmiterea documentului in original sau copie legalizata3. Autorizatie/Aviz de functionare de la MS, ANMDM pentru oxigen lichid( Legea farmaciei 266/2008).Se pot depune documentele solicitate in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind conformitatea produselor: Declaratia de conformitate CE a produselor ofertate potrivit art 188 alin 1 lit d din OUG 34/2006( in conf cu HG 862/2006 priv organizarea si functionarea MS cu modif si completarile ulterioare ale Legii 176/2000, respectiv).2. Informatii privind experienta similara: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani (calculati pana la data depunerii ofertei), continand valori, perioade de livrare, beneficiari. 3. Autorizatia de punere pe piata eliberata de Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului pentru oxigen lichid (cf. lg. 95/2006 si OMS 895/2006). 4. Dovada detinerii mijloacelor de transport autorizate pentru transportul de oxigen. 1.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001-2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer