Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare PACHET MANUSI UF DE EXAMINARE ? COD CPV 18424300


Detaliu pentru invitatia numarul 357555
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Numar invitatie: 357555/14.02.2014
Denumire contract: Acord cadru furnizare PACHET MANUSI UF DE EXAMINARE ? COD CPV 18424300
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTECod fiscal: 4206845, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Telefon: 0245212113, Fax: 0245210509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Romania, cod postal: 130095, telefon: +40 245212113, fax: +40 245210509, persoana de contact: LUISA GREACA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE UREGENTA TARGOVISTE-SALA DE SEDINTEStr. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare PACHET MANUSI UF DE EXAMINARE ? COD CPV 18424300
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU FURNIZARE PACHET MANUSI UF DE EXAMINARE ? COD CPV 18424300
II.1.6) CPV: 18424300-0 - Manusi de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 400 - 243, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2431.00lei .Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita depunerii ofertelor. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere (Formular nr.12)ca societatea se incadreaza in categoria IMM; sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : -Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular nr.11), scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta cu sediul in Romania si se va depune in original; -Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 - Prin virament bancar - in contul autoritatii contractante RO45TREZ2715006XXX005629, Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4206845 ? sau Numerar depus la casieria institutiei - In eventualitatea formularii unei contestatii si ulterior a respingerii acesteia de catre CNSC autoritatea contractanta in conformitate cu art. 278^1 alin (1) lit. A din OUG 34/2006 actualizata, va retine contestatorului din garantia de participare pentru acordul cadru a carei valoare estimata depaseste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA sau de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri (sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Mod de constituire : - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular nr.10); - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006 actualizata - Sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari sau - In numerar la casieria unitatii.Garantia de una executie se constituie numai in cazul contractelor subsecvente a caror valoare fara TVA este de minim 10000 ron.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.3 completat2)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.4 completat3)Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului. Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor .4)Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 5 completat.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 6 completat.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare -Formularul nr.14 completat. Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta sunt: - dr. PETRESCU RADU CORNELIU- Manager, - dr. TOMESCU GHEORGHE ANDREI- Director Medical- ec. MARIN SILVIANA-ECATERINA- Director Financiar-Contabil, - as. med. NICOLAE RODICA- Director Ingrijiri- ec. GREACA LUISA-MARILENA - Sef Serviciul Achizitii si Aprovizionare- jr. IONESCU ELENA- Consilier Juridic- ec. FLORICESCU NARCIS LUCIAN- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ec. ILEANA MIHAI-CATALIN- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ec. DUMITRACHE LAURENTIU-OCTAVIAN- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ec. OPREA FLORIN- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ec. CIOCEA MAGDA-FLORENTINA- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ref. OPROIU ANA-EMANUELA- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ec. VLAD IONUT - Serviciul Achizitii si Aprovizionare Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii- pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru categoria produselor ofertate, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, conform Legii 176/2000- copie lizibila conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Certificat de conformitate /declaratie de conformitate cu marcaj CE, sau orice alt document din care sa rezulte conformitatea produselor cu prevederile Directiei 93/42EEC 2.Mostra din produs ( pentru fiecare produs din componenta pachetului)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2014 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer