Achizitie publica - Acord cadru furnizare Paine
Detaliu pentru invitatia numarul 325115
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325115/25.04.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare Paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: 2237192, 0318059301, Fax: 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +40 212237192, fax: +40 212231480, persoana de contact: Ec.Tereza Ion, str. Caldarusani nr. 9, sect.1, Bucuresti.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.N.G.G. Ana Aslan, Str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Parter Amfiteatru.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare Paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia dePaine alba cu sare si paine alba fara sare.Operatorul economic isi asuma riscurile pe care le implica transportul produselor utilizand mijloace de transport proprii pana la cele doua sedii ale Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? cu sediul in Bucuresti, str. Caldarusani, nr.9 sector 1, siCalea Bucurestilor nr. 307 Otopeni.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 912 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare1% din valoarea maxima estimata 2550, 00 RONvalabila 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor.da Xnu?Conform art. 278¹ ali.1 puctul c) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata a contractului urmatoarele sume: 2.550, 00 lei.(Garantie bancara poate fi depusa cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor).In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este5 % din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA estimat ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadru, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1* Fisa de informatii generale - originalCerinta nr. 2Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii (31.12.2010 sau 30.06.2011) ? copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1*Informatii privind capacitatea tehnica/ profesionala1. Prezentarea Listei privind principalele livrari in ultimii 3 ani - Se va completa Formularul.Ofertantii au obligatia de a prezenta copii de pe partile relevante ale contractului.2. Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.3. AUTORIZATIE ca mijloacele de transport sunt autorizatede DSV (siguranta alimentelor - Ord.ANSV 111/2008).copie conform cu originalul.4. Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara. Documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea ISO9001/ ISO 22000 sau echivalenta pentru distribuitor: (sa fie deja implementat si valabil la data deschideri), in copie conforma cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ELECTRONIC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 14:13