Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare Paine


Detaliu pentru invitatia numarul 325115
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Numar invitatie: 325115/25.04.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare Paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: 2237192, 0318059301, Fax: 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +40 212237192, fax: +40 212231480, persoana de contact: Ec.Tereza Ion, str. Caldarusani nr. 9, sect.1, Bucuresti.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.N.G.G. Ana Aslan, Str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Parter Amfiteatru.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare Paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia dePaine alba cu sare si paine alba fara sare.Operatorul economic isi asuma riscurile pe care le implica transportul produselor utilizand mijloace de transport proprii pana la cele doua sedii ale Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? cu sediul in Bucuresti, str. Caldarusani, nr.9 sector 1, siCalea Bucurestilor nr. 307 Otopeni.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 912 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare1% din valoarea maxima estimata 2550, 00 RONvalabila 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor.da Xnu?Conform art. 278¹ ali.1 puctul c) din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata a contractului urmatoarele sume: 2.550, 00 lei.(Garantie bancara poate fi depusa cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor).In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este5 % din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA estimat ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadru, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1* Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - originalCerinta nr. 2* Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - originalCerinta nr. 3* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 - original. In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat. Cerinta nr. 4* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta o copie legalizata, originalsau copie conform cu originalul).Cerinta nr. 5* Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta o copie legalizata, original sau copie conform cu originalul).Cerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. Formularului specific ? din Sectiunea III ? original.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - originalOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Manager -Dr. Bogdan Paltineanu;Director financiar contabil - Ec. Elena Nituica.Comisia de evaluare este urmatoarea : Presedinte: - Ec. Tereza Ion- SefBirou Achizitii PubliceMembru-Ec. Corina Dumitru- Sef Birou Financiar-Dr. Bogdaneanu Violeta- Sef comisie alimentatie-As.pr.diet.Chivu DianaSecretar-Croitoru Ion-Biroul AprovzionareMembru supleant- Stoenescu Virginia - Biroul Aprovzionare * Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul) din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.* Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1* Fisa de informatii generale - originalCerinta nr. 2Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa il depuna conform legii (31.12.2010 sau 30.06.2011) ? copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1*Informatii privind capacitatea tehnica/ profesionala1. Prezentarea Listei privind principalele livrari in ultimii 3 ani - Se va completa Formularul.Ofertantii au obligatia de a prezenta copii de pe partile relevante ale contractului.2. Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.3. AUTORIZATIE ca mijloacele de transport sunt autorizatede DSV (siguranta alimentelor - Ord.ANSV 111/2008).copie conform cu originalul.4. Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara. Documente emise de catre organisme acreditate care confirma certificarea ISO9001/ ISO 22000 sau echivalenta pentru distribuitor: (sa fie deja implementat si valabil la data deschideri), in copie conforma cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ELECTRONIC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer