Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord Cadru furnizare PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 327166
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SATU MARE
Numar invitatie: 327166/17.05.2012
Denumire contract: Acord Cadru furnizare PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SATU MARECod fiscal: 3897530, Adresa: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Telefon: 0261 730913, Fax: 0261 768377
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Romania, cod postal: 440078, telefon: +40 261730913, fax: +40 261768377, persoana de contact: Birou Achizitii - Ghic Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie, Strada Ialomitei Nr. 9, loc. Satu Mare, jud. Satu Mare, Birou Aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord Cadru furnizare PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: obiectul contractului il constituie furnizarea de paine semialba de 300g feliata si infoliata, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma fixa: 1.898 Ron, conform .art.43 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin.(1)din H.G. nr.925/2006
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea fara TVAa contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: -?scrisoare de garantie bancara? ? in original- ordin de plata- in numerar la casieria spitalului in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OU.34/2006 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4. Certificat de participare cu oferta independenta, cf.Ordinului 314/2010 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OU34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei : Manager- Dr. Ioan Sergiu, Dir.Fin.Contabil-Ec.Calin Tudorache, Dir. Medical- dr.Salagean Lita. Membrii comisiei de evaluare : PRESEDINTE-dr.Salagean Lita, Membrii: Pop Monica, Ghic Adriana, membru de rezerva- Cadar Anamaria. 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor- in original sau copie lizibila "conform cu originalul.NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale.2.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Autorizatie sanitar veterinara pentru transport produse alimentare pentru distribuitor.-cf.Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare publicat in MO 194/20102. Document de inregistrare privind siguranta alimentelor emis de DSVSA conform Ord. nr.21/2010 al presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare3. Licenta de fabricatie pentru produse alimentare emisa de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei sau alte institutii abilitate- pentru producator.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul https//www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer