Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE PAINE
Detaliu pentru invitatia numarul 347346
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347346/24.05.2013
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BRAILACod fiscal: 17093659, Adresa: BRAILA, STR. GHIOCEILOR NR 8, Braila, Telefon: +40 0239677839, Fax: +40 0239694875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de Paine alba
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste: 1458 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de :90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 al.1, al.5 din HG nr 925/2006In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantii de participare prin virament bancar-contul este RO78TREZ1515006XXX003260 deschis la Trezoreria Braila.Documentul prin care se constituie garantia de participare se scaneaza si se depune in SEAP(www.e-licitatie.ro)pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata si in original la sediul AC de catre toti operatorii economici, de asemeni, pana la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor.Reducere 50% pentru IMM-uri, definite conform anexei nr.1 la Legea 346/2004, cu modificarile ci completarile ulterioare. Daca operatorul economic este IMM, va prezentaimpreuna cu garantia de participare si actul doveditor, cf Ordonanta nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004, respectiv ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate, atrage descalificarea ofertantului.Autoritatea contractanta va retinegarantia de participareconform conditiilor art.2781 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent incheiat in baza acordului cadru ;Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) Se constituie conform art 90 alin.(1) din HG 925/2006b) garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreeata de ambele parti. Suma initiala care se depune de contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.- va avea valabilitate pe toata perioadade derulare a fiecarui contract subsecvent- Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art. 90, alin.(1) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamemte tehnice(mijloace de transport)-prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind echipamentele tehnice(mijloace de transport) detinute de operatorul economic care sa asigure pastrarea calitatii produdului livrat pana la destinatia finala, insotita de autorizari, licente, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181 din OUG 34/2006.Atunci cand un grup de ofertanti depun oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului Se solicita ?SR EN ISO 22000:2005 ? Sisteme de management al sigurantei alimentelor. Cerinta pentru orice organizatie din lantul alimentar? ? specifica cerintelor pentru un sistem de management al sigurantei alimentelor, atunci cand o organizatie din lantul alimentar are nevoie sa demonstreze capabilitatea sa de a controla pericolele pentru siguranta alimentelor, cu scopul de a se asigura ca alimentele respective sunt sigure in momentul consumului uman.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 15:36