Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 350721
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Numar invitatie: 350721/19.07.2013
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASICod fiscal: 4701312, Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Telefon: +40 0232267706, Fax: +40 0232267706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700111, telefon: +40 0232267706, fax: +40 0232267706, persoana de contact: MONICA VICOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IASI, BDUL. INDEPENDENTEI, NR.1, SERV. ACHIZITII PUBLICE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: paine necesara asigurarii hranei bolnavilor internati in spital
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 188 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum fix de pana la 2%din valoarea estimata a acordului cadru (conf. art. 86 din HG925/2006). Valorile garantiei se regasesc in anexa cu loturi. Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unuieventual comportament necorespunzator al ofertantului pe intreaga perioada derulata pana la semnarea acordului ? cadru si a primului contract subsecvent Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original; se va respecta modelul prevazut in Sectiunea Formulare.b) ordin de plata in contul autoritatii contractante in contul de garantii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Spiridon? Iasi, respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi ? in copie; Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea denumirii obiectului procedurii pentru care se constituie. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinseconform art. 33, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.Lot 1 =2448 lei ; Lot 2=1836.16 lei; Lot3=1377.60 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare in conditiile legii de o socientate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si este de 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Daca valoarea garantiei de buna executie este redusa, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea ei prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% dinvaloarea contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certifcat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din Sectiunea Formulare. ? in original ; Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Interimar Prof. Dr. Balan Gheorghe, Director Fin- Contabil Ec. Mariana Loghin, Director Ingrijiri Agapie Speranta, Dr. Prelipcean Mihaela- medic sef SSCIN, Iulia Hagima- asistent dietetician, Vasilica Simona Oana Mihaela-asistent dietetician, Sef Serv Achiz Publice Ec. Monica Vicol, jurist Ada Soranescu, Ec. Daniela Antoneta Nechifor Serv Achiz Publice.Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. 1. Certificat constatator- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile / reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentaprofesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Se vacompleta si depune, in original, in conformitate cu Formularul C1 din Sectiunea ? ?Formulare?.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori decatre clientul beneficiar. - cel putin unul. in cazul in care beneficiarul este unclient privat, si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitateaobtinerii unei certificari/confirmaridin partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic., Autorizatie de functionare sanitar-veterinar conf.Ord. Ministerului Sanatatii 976/1998 si Ord. ministerului Sanatatii nr. 57/2010 privind depozitarea si transportul alimentelor .Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport conf. Ord. Ministerului Sanatatii 976/1998 si Ord. Ministerului Sanatatii nr. 57/2010 privind depozitarea si transportul alimentelor ., se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produs pentru loturile ofertate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei Mostrele nu se factureaza, vor fi suportate de furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare, si se pot returna;Mostrele depuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent. Prezentarea mostrelorreprezinta o conditie elimininatorie, iar neprezentarea lor sau prezentarea unor mostre necorespunzatoare duce la respingerea ofertantului.Depunerea mostrelor se va face la sediul (registratura beneficiarului) unde se va desfasura sedinta de deschidere a ofertelor, specificata in Documentatia de atribuire. In acest caz, operatorul economic va avea obligatia asigurarii si sigilarii mostrelor Autoritatea contactanta nu raspundede lipsa asigurarii si sigilarii mostrelor indiferent din vina cui s-a produs . Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalente ale acestuia pentru furnizor - original, copie legalizata sau copieconform cu originalul Nu se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primi certificarea), Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate conform standardului ISO 220000:2005 sau echivalente ale acestuia pentru furnizor - original, copie legalizata sau copieconform cu originalul Nu se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primi certificarea)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer