Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare paine alba


Detaliu pentru invitatia numarul 354345
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Numar invitatie: 354345/02.10.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare paine alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTECod fiscal: 4206845, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Telefon: 0245212113, Fax: 0245210509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste - Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, cod postal: 130095, Targoviste, jud. Dambovita, Romania - Secretariatul unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste - Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, jud. Dambovita, Romania - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare paine alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lot nr. 1 - PIINE ALBA FELIATA 400 gr. AMBALATA INDIVIDUAL - Locatia centrala Str. Tudor Vladimirescu, nr. 48, Targoviste ; Lot nr. 2 ? PAINE ALBA FELIATA 500 gr., AMBALATA INDIVIDUAL ?Locatia Moroieni ? Fost Sanatoriu; Lot nr. 3 - PAINE ALBA DIETETICAACLORIDA (fara sare), 300 gr ?Locatia Gura Ocnitei Copii si Adulti; Lot nr. 4 ? PAINE ALBA FELIATA 500 gr., AMBALATA INDIVIDUAL ?Locatia Gura Ocnitei Copii si Adulti; Lot nr. 5 - PAINE ALBA DIETETICAACLORIDA (fara sare), 300 gr ? Locatia centrala Str. Tudor Vladimirescu, nr. 48, Targoviste
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 444, 885.3 - 494, 317 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 ? 4350.00 lei; Lot 2 ? 583.20 lei; Lot 3 ? 72.54 lei; Lot 4 ? 3450.60 lei; Lot 5 ? 1430.00 lei, iar echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere - Formular nr.12 - ca societatea se incadreaza in categoria IMM;sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : -Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular nr.11), scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta cu sediul in Romania si se va depune in original; -Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 - Prin ordin de plata in contul autoritatii contractante RO45TREZ2715006XXX005629, Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4206845 ? sau Numerar depus la casieria institutiei - In eventualitatea formularii unei contestatii si ulterior a respingerii acesteia de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare in conditiile art. 256^3 alin. (1), autoritatea contractanta in conformitate cu art. 278^1 alin (1) lit. a) din OUG 34/2006 actualizata, va retine contestatorului din garantia de participare pentru loturile a caror valoare estimata depaseste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA sau de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA pentru IMM-uri (sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Mod de constituire : Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1- 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.3 completat2)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.4 completat3)Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului. Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4)Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 5 completat.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 6 completat.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare - Formularul nr.14 completat. Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta sunt: - dr. PETRESCU RADU CORNELIU- Manager, - dr. TOMESCU GHEORGHE ANDREI- Director Medical- ec. MARIN SILVIANA-ECATERINA- Director Financiar-Contabil, - as. med. NICOLAE RODICA- Director ingrijiri- ec. GREACA LUISA - Sef Serviciul Achizitii si Aprovizionare- as. dietetician BOBEICA ELIZA- Bloc alimentar- as. dietetician TUDORACHE STELIANA MIHAELA - Bloc alimentar- ec. VLAD IONUT - Serviciul Achizitii si Aprovizionare- jr. IONESCU ELENA- Consilier juridic- ec. FLORICESCU NARCIS LUCIAN- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ec. ILEANA MIHAI-CATALIN- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ec. DUMITRACHE LAURENTIU-OCTAVIAN- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ec. OPREA FLORIN- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ec. CIOCEA MAGDA-FLORENTINA- Serviciul Achizitii si Aprovizionare- ref. OPROIU ANA-EMANUELA- Serviciul Achizitii si Aprovizionare 1)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2)Autorizatie sanitar-veterinara de functionare sau Document de inregistrare sanitar-veterinara - copie lizibila conforma cu originalul in conformitate cu Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 57 din 24 iunie 2010 sau Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 111 din 16 decembrie 2008.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani precum si media anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Se va prezenta Formularul nr.7 completat(fisa de informatii generale), informatiile cuprinse in fisa vizand activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document de inregistrare pentru mijloacele de transport al produselor alimentare de origine nonanimala in conformitate cu Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 111 din 16 decembrie 2008., Lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani. - se solicita completarea Formularului 15 - insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar, prin care ofertantul va face dovada livrarii de produse similare, in baza a maxim 3 contracte similare obiectului contractului., Mostra din produsPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2013 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer