Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE PAINE CU SARE SI PAINE ACLORIDA


Detaliu pentru invitatia numarul 353122
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Numar invitatie: 353122/27.08.2013
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PAINE CU SARE SI PAINE ACLORIDA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PAINE CU SARE SI PAINE ACLORIDA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de paine de 350 gr.care trebuie sa corespunda conditiilor prevazutede reglementarile in vigoare la magazia de alimente din cadrulSpitalului Judetean de Urgenta Tulcea.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 902.25 - 381, 654 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare :7633.02lei, in contul de trezorerie RO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala 4026712Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor precizata in invitatiaModalitate de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara -prin ordin de plata in contul RO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala 4026712-in numerar, prin depunere la casieria spitalului;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.-Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelorcu 5 zile.-Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Dovada incadrarii in categoria IMM se face prin completarea si depunerea unei declaratii in acest sens.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va scana si se va incarca in SEAP, semnat cu semnatura electronica iar originalul se va depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare.Sunt aplicabile prevederile art.278^ยน din O.UG. nr.34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau 2, 5 % pentru IMM;Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara , o polita emisa de o societate de asigurari sau retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea trezorerieistatului din cadrul organului fiscal competent in adminstrea acestuia , cont disponibil distinct la dispozitia Autoritatii contractante conform HG 1045/2011 ;Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la proceduraCertificat fiscal care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat.Prezentarea documentelor se va face informat electronic in SEAPDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractanteDr.Rosca Iosif?managerDr.Chircov Elena ?director medicalAs.Pituh Florentina ? director de ingrijiriEc.Gherga Maria- director financiar contabilManole Valentin- consilier juridicEc.Gheba Victoria- sef.birou achizitiiDeclaratie a ofertantului /candidatului/ofertantului asociat /subcontractant /tertului sustinatorCertficat de participare la procedura cu oferta independentDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a carui informatii sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. din care sa rezulte: -domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil la data de 31.12.2012. , vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.Informatii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului pe ultimii 3 (trei) ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie sanitar veterinara pentru mijloace de transport , in bza art18. din og nr.42/2004 cu modificarile si completarile ulterioareDocument de inregistrare sanitar veterinara pentru siguranta alimentelor , in baza ord.nr.111/16.12.2008 (actualizat) al Autoritatii National sanitarVeterinar si pentru siguranta alimentelor cu modificarile si completarile ulterioare. Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 18:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer