Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare paine semialba


Detaliu pentru invitatia numarul 344452
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Giurgiu
Numar invitatie: 344452/28.03.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta GiurgiuCod fiscal: RO13476015, Adresa: Giurgiu, sos Balanoaiei nr. 12A, Giurgiu, Telefon: +40 0246215091, Fax: +40 0246215091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui acord cadru pentru 6 luni cu contracte subsecvente pe fiecare luna si cantitati dupa cum urmeaza: - min 21000 kg - max 27000 kg per contract subsecvent- min 126000 kg - max 162000 kg per intreg acord cadru
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 600 - 259, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul instrumentului de garantare este de 2592, 00 lei - Perioada de valabilitate a instrumentului de garantare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Contul de garantii este deschis la Trezoreria Giurgiu - nr. conT RO85TREZ3215005XXX000113. Garantia se poate depune sub urmatoarele forme: - scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari care va fi atat atasata in SEAP cat si transmisa in original (obligatoriu) la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor respectandu-se prevederile art. 18 din HG 1660/2006 (form D).Este recomandabil sau este de preferat ca scrisoarea de garantie sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania. Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. - prin virament bancar (ordin de plata) in contul de garantii specificat mai sus. - numerar la casieria unitatii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea totala maxima fara tva a fiecarui contract subsecvent. Se va constitui prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societatea bancara recunoscuta sau de o societatea de asigurari sau prin retineri succesive din facturi conform HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate ? formularul A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 ? form B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 ? form E- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta ? form FPersoanele cu functii de decizie din cadrul Penitenciarului Giurgiu sunt: - comisar Stanica Florinel - director- comisar sef Zmeu Claudia - director economico-administrativ- comisar sef Dimiean Florin - sef serviciul logistica- comisar Giuca Vladut - viza control financiar preventiv- agent sef Cristescu Nadia - responsabil sector hranire- subinspector Geanta Giorgian - ofiter achizitii- agent sef Oprica Veronica - agent achizitor- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal din care sa rezulte ca societatea poate sa desfasoara activitatea de comercializare produse alimentare. (valabil, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani conform art. 185 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer