Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE PAINE SEMIALBA


Detaliu pentru invitatia numarul 350920
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAU
Numar invitatie: 350920/24.07.2013
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PAINE SEMIALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BACAUCod fiscal: 4278752, Adresa: Str. General Guse nr.3, Bacau, Telefon: 0234-524711, Fax: 0234-520852
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. General Guse nr.3, Bacau, Romania, cod postal: 600234, telefon: +04 1234524711, fax: +04 1234520852, persoana de contact: Mihaela Margasoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciar Bacau, Str. General Guse nr.3, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PAINE SEMIALBA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU DE FURNIZARE PAINE SEMIALBA, IN CANTITATE DE: - CANTITATE MINIMA DE 170.000 KG- CANTITATE MAXIMA DE 215.150 KG
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 339, 937 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 3.399, 37 lei. Perioada de valabilitatea a garantiilor este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. se poate constitui prin oricare din formele de virament bancar (Penitenciarul Bacau, CUI RO 4278752, contul RO83TREZ0615005XXX000167, deschis la Trezoreria bacau;
- printr-un instrument emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior.in instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre cnsc;
-prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante;
- in cazul imm-urilor pentru obtinerea reduceriii de 50% din cuatumul garantiei de participare, conform prevederilor legii nr. 34/2004, art. 4 si art 16, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe proprie raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai inteprinderii interesate in incadrarea in categoria inteprinderilor micii si mijlocii. aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiiei de participare si se depun odata cu oferta.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea totala fara TVA a contract subsecvent, conform art.89 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau, in cazul in care este redusa ca valoare prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, sau, daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata confom formularului nr. 1, din sectiunea formulare si modele.- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, semnata de repreentantul legal al ofertantului, completata conform formularului nr.2, din sectiunea formulare si modele.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, semnata de repreentantul legal al ofertantului, completata conform formularului nr.4, din sectiunea formulare si modele- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art 69^1 din oug 34/2006, semnata de reprezentatulul legal al ofertantului, completata conform formularului nr.3, din sectiunea formulare si modele. persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, de la nivelul autoritatii contractante sunt: director-Comisar sef Sorin DIRTU, director adjunct-comisar Catalin PAVEL, director adjunct-subcomisar Geanina STEFAN, dir.eco-administrativ-Comisar Luminita Nica ANGHEL, Viza CFP-Comisar Simona VIERIU, viza CFP-agent sef adjunct Claudia MAVRICHI, ofiter achizitii-sef serviciu logistic-subcomisar Mihaela MARGASOIU, respomsabil achizitii-agent principal Marian HERCIU, contabil sef-comisar sef Tonica GHETAU, consilier juridic-Subcomisar Marius BOLEA, -Certificat de atestare fiscala emis de Admintratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu original. Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata, daca initial a fost prezentat in copie conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie privind principalele livrari de produse similare din ultimi 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer