Achizitie publica - Acord cadru furnizare paine semialba
Detaliu pentru invitatia numarul 357175
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357175/28.01.2014
Denumire contract: Acord cadru furnizare paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta GiurgiuCod fiscal: RO13476015, Adresa: Giurgiu, sos Balanoaiei nr. 12A, Giurgiu, Telefon: +40 0246215091, Fax: +40 0246215091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de paine semialba dupa cum urmeaza: - min 24000 kg - max 27000 kg / contract subsecvent- min 168000 kg - max 189000 kg / acord cadru
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 800 - 302, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul instrumentului de garantare este de 3024 lei - Perioada de valabilitate a instrumentului de garantare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute care se va transmite in plic pe adresa Penitenciarului Giurgiu pana cel tarziu pe data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. (formularul D) si postat in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de garantii al Penitenciarului Giurgiu (RO85TREZ3215005XXX000113) deschis la Trezoreria Giurgiu. - numerar la casieria unitatii. In cazul in care optati pentru depunerea garantiei prin OP va rog atentie la completarea corecta a ordinului de plata. Pentru plata garantiei de participare in valuta se va alege cursul de schimb al BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent, fara TVA si va fi constituita prin retinerea sumelor de facturilee emise aferente contractelor conform HG 1045/2011, sau prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie de eligibilitate - form A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - form B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - form E- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - form FPersoanele cu functii de decizie din cadrul Penitenciarului Giurgiu sunt: - comisar Stanica Florinel - director- comisar sef Zmeu Claudia - director economico-administrativ- comisar sef Nanu Constantin - sef serviciul logistica- comisar Giuca Vladut - viza control financiar preventiv- agent sef Cristescu Nadia - responsabil sector hranire- subinspector Geanta Giorgian - ofiter achizitii- agent sef Oprica Veronica - agent achizitor Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa cuprinda si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani conform OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2014 10:14