Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare paine semialba


Detaliu pentru invitatia numarul 357486
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL BOTOSANI
Numar invitatie: 357486/13.02.2014
Denumire contract: Acord cadru furnizare paine semialba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL BOTOSANICod fiscal: RO3503538, Adresa: I.C. BRATIANU 118, Botosani, Telefon: +40 231515937, Fax: +40 231535421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare paine semialba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele fac parte din categoria alimentelor necesare pentru asigurarea normelor de hrana a persoanelor private de libertate (produse panificatie)
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 469, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform pct. 9 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010 ? 8400 lei. Perioada de valabilitate a garan?iei este este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in art. 86 alin. 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani.Dovada constituirii garan?iei de participare se va depune in SEAP in copie si se va depune la sediul autorita?ii contractate in original , pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru garan?ia de participare constituita in alta moneda (euro etc.) se va folosi cursul de schimb BNR exprimat valabil la data publicarii invita?iei de participare.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului/contractelor subsecvente ce se vor incheia.Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau orice mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani.Prevederile art. 86 alin 2-4 din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator. Garan?ia se poate constitui si prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale. In acest caz, contractantul are obliga?ia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozi?ia autorita?ii contractante. Suma ini?iala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pre?ul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin re?ineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concuren?a sumei stabilite drept garan?ie de buna execu?ie.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de buna execu?ie, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 1.a.ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Prezentare Formular 1.a.BDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta (evitare conflict de interese) - Prezentare Formular 1.a.CPersoane cu functie de decizie in cadrul penitenciarului: Director ? Comisar ?ef Victor CUZIC, Director adjunct ? comisar ?ef PARASCHIV Viorel, Director adj.ec.-administrativ ?comisar Milica PINZARIU, ?ef serviciu logistic-comisar ?ef Cristian IEREMIE, Ofi?er achizitii-subcomisar Ilie PIASCOVSCHI, Responsabil achizitii ? agent ?ef principal Liviu BAMBURIC, Control financiar preventiv ? agent ?ef pr.Constantin RACU, Control financiar preventiv-agent sef pr.Mariana CIPRIAN, Responsabil AFV ? agent ?ef pr. URSU Geanina, Responsabil sector ? agent PAVEL Ciprian, Responsabil sector ? agent ?ef pr. Sodringa Florin, Responsabil sector ? agent ?ef pr. Alexuc Dana, Responsabil sector ? agent ?ef pr. Horodinschi Cornel, Ofi?er economic ? inspector pr. Valenciuc Maria, Contabil - agent ?ef pr. Samsanovici Simona, Contabil sef - comisar Rodica ZANFIRESCU, Consilier juridic-subcomisar Iulian DARINGA.Declara?ie privind calitatea de participant la procedura , - Prezentare Formular 1.a.DCertificat de participare la procedura cu o oferta independenta - Prezentare Formular 1.a.E- certificat de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar (certificat fiscal de la ANAF) ;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Operatorii vor prezenta situatiile obligatiilor scadente iar din acestea trebuie sa reiasa ca ofertan?ii nu au datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documentele originale pentru a verifica conformitatea copiilor cu acestea.In cazul ofertantilor straini, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritateacontractanta va avea dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, va transmite in termen de maxim 3 zile lucratoare certificatul constatator in original/ copie legalizata la sediul autoritatii contractante (dar oricum inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de catre autoritatea contractanta.Pentru persoane juridice straine: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiaracifra medie de afaceri globala pe ultimii trei aniCurs de schimb valutar - curs mediu BNR (anul2011:1 euro - 4.2379 lei, anul 2012:1 euro - 4.4560 lei, anul 2013:1 euro - 4.4190 lei).Pentru alte monede decat euro, valorile CA se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniCertificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarea de produse similare obiectului contractului ? minim un certificat / document, conform OUG 34/2006, art. 188, alin. 1, lit.a.Documentul va cuprinde cel putin urmatoarele informatii: ? beneficiarul livrarii;? produsele livrate;? perioada in care s-a realizat livrarea;? valoarea produselor livrate in cadrul contractului.Certificatele / documentele emise vorfiprezentateincopiecertificatapentru conformitatecuoriginalul. Informatii privind standardul de asigurare a securita?ii alimentare ? Certificat ISO 22000:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer