Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare piatra sparta in comuna Dudestii Noi, jud. Timis


Detaliu pentru invitatia numarul 349576
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Dudestii Noi
Numar invitatie: 349576/01.07.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare piatra sparta in comuna Dudestii Noi, jud. Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dudestii NoiCod fiscal: 16561131, Adresa: Nr 139, Dudestii Noi, Telefon: 0256378020, Fax: 0256378294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Becicherecului, nr.29, Dudestii Noi, Romania, cod postal: 307041, telefon: +40 256378020, fax: +40 256378294, persoana de contact: Tisan Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Becicherecului, nr.29, Dudestii Noi, Romania - Sala de sedinte din cadrul Primariei comunei Dudestii Noi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare piatra sparta in comuna Dudestii Noi, jud. Timis
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Semnarea unui acord cadru pentru furnizarea de piatra sparta in comuna Dudestii Noi pentru o cantitateestimativa de 10.000 mc. necesara pentru lucrarile de reparatie a strazilor comunale.
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 5500 lei se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, cu o valabilitate de cel putin 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda se va lua in considerare cursul de schimb BNR la data publicarii Invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privindeligibilitatea?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele Prezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care sedepun ofertele Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Completarea si prezentarea Formularului ??Declaratie privind calitatea de participant la procedura?. Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat in parte.Completarea si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ?in conformitate cu Ordinul nr.314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: NICA ALIN ADRIAN - primar, GOSA ION - viceprimar, GEHL NICOLAE -secretar, PASCU MONICA- contabil, IENCI MARCEL -consilier local, IENCI MARIUS - -consilier local, BELBA ION - consilier local, CONDEESCU RODICA - consilier local, CHIRVASITU GHEORGHE -consilier local, NEGRICIOIU PETRE -consilier local, GASPAR MARIA -consilier local, RISCO BOGDAN - consilier local, CAPSALI ADRIAN-consilier local, NITA TAMARA -consilier local Prezentarea Certificatului constatator, original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din certificartul constatator trebuie sqa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004). In cazul asocierii, se va considera incadrare in categoria IMM-urilor daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului - Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 aniOfertantul va prezenta bilanturi contabile pe ultimii 3 ani ? vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi livrat produse de genul celor ce se achizitioneaza prin prezenta documentatie in ultimii 3 ani. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani?.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada livrarilor de produse similare prin prezentarea de certificate / documente (exemplu: recomandare / proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar referitoare la cel putin un contract cu obiect similar incheiat in ultimii 3 ani. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza conform art.188, alin.1, lit.a din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer