Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru furnizare prajituri


Detaliu pentru invitatia numarul 354611
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Numar invitatie: 354611/11.10.2013
Denumire contract: acord cadru furnizare prajituri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru ObregiaCod fiscal: 4266162, Adresa: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/334.90.69, Fax: 021/334.90.69
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041902, telefon: +40 213349069, fax: +40 213349069, persoana de contact: Elena Faur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Amfiteatrul din cladirea Directiei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru furnizare prajituri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare prajituri.
II.1.6) CPV: 15812200-5 - Produse de cofetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 436, 800 - 499, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4992 lei, constituita conf.art.86 din HG 925/2006, cu valabiliatea minim egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Conf.art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, actualizata, se va retine din garantia de participare suma de 4279.20 lei.Echivalenta pt o garantie depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara depunerii ofertelor cu 5 zile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-Formular.( conform art.180 din OUG 34/2006 )Declaratie privind calitatea de participant la procedura FormularNeincadrarea in prevederile art.181. FormularPrezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;. Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea. nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular. Persoanele cu functii de decizie, conf.art.3 lit s indice 2 din OUG 34/2006, sunt: Dr.Monica Claudia Boer - Manager, Dir.Financiar Contabil Ec.Simona Tavarlau, Dir.Ingrijiri As.Doina Calinescu, Dir. medical Dr. Motoescu Eduard, Sef Serv.Financiar Contabil Ec.Mariana Ionescu, Sef Serv Achizitii Elena Faur, Adriana Vornicu ? CFPDeclaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Formular Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte informatii reale la data procedurii, cu privire lastructura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate certif ORC in original sau copie legalizata.Copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil (31-12-2012), vizat si inregistrat de organele abilitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: dovada licentei de fabricatie privind productia de produse ofertate (acolo unde este cazul)candidat). In cazul in care ofertantul este producator, prezentarea Licentei de fabricatie emisa in baza Ordonantei Guvernului nr. 42/1995 de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei (sau echivalent pentru ofertantii din alte state) privind atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare, In cazul in care ofertantul nu este producator, autoriz de functionare pentru activitatea alimentatie publica, La cererea de oferta autoritatea contractanta solicita mostre ale produsului. Neprezentarea acestora /Daca mostrele nu sunt corespunzatoare calitativ, oferta devine neconforma!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer