Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare preparate din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 321335
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA DE AGENTI DE POLITIE SEPTIMIU MURESAN CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 321335/08.03.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA DE AGENTI DE POLITIE SEPTIMIU MURESAN CLUJ-NAPOCACod fiscal: 16665051, Adresa: STR. CORNELIU COPOSU, NR.89-91, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-439772, Fax: 0264-439902
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CORNELIU COPOSU, NR.89-91, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400235, telefon: +40 264439772, fax: +40 264439902, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCOALA DE AGENTI DE POLITIE SEPTIMIU MURESAN , STR. CORNELIU COPOSU, NR.89-91, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400235, telefon: +40 264439772, fax: +40 264439902
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare preparate din carne
II.1.6) CPV: 15131200-7 - Carne uscata, sarata, afumata sau condimentata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 165 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: Lotul 1 - 156 lei, Lotul 2 - 207 lei, Lotul 3 - 174 lei, Lotul 4 - 239 lei, Lotul 5 - 207 lei, Lotul 6 - 134 lei, Lotul 7 -344 lei, Lotul 8 - 254 lei, Lotul 9 - 181 lei.- Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare (art.16 din Legea nr. 346/2004)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (conform art. 86 alin. 1 din HG nr. 925/2006): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr 14, din Modele de Formulare ); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata recomandabil de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original;Conform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% pentru loturile care depasesc 63.000 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 10%, din valoarea contractelor subsecvente de furnizare fara T.V.A.In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 5 % din valoarea contractelor subsecvente de furnizare, fara TVA.Garantia de buna executie va fi retinuta/ restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul A, din Modele de Formulare - cerinta minima.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul B, din Modele de Formulare - cerinta minima.-Certificat de atestare fiscala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre ofertant) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ex. -A.N.A.F.), din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - cerinta minima.-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre ofertant) referitoare la plata datoriilor la bugetul local, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- cerinta minima.-Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul C, din Modele de Formulare - cerinta minima.In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006: Declaratie pe propria raspundere, prezentare conform modelului Formularul D, din Modele de Formulare - cerinta minima.Persoane cu functii de decizie: - Directorul Scolii - comisar sef de politie STOICA LAURENTIU- Director Adjunct - comisar sef de politie RUSU GABRIEL- Sef Serviciu Administrativ - comisar sef de politie BORZAN SORIN - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de catre ofertant), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei, valabil la data deschiderii ofertei).- cerinta minima.- In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Mostra de produs (lot) cate 1 buc din fiecare., 2.Autorizarea sanitar-veterinara a mijlocului de transport pentru produsul ofertat-copie ?conform cu originalul??(valabila pentru anul in curs)., 3.Document de autorizare/inregistrare sanitar-veterinara si pt sigurantaalimentelor pt activitatea de productie sau comercializare a produsului ofertat valabil pentru anul in curs?copie ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer