Achizitie publica - Acord cadru furnizare preparate din carne: carnati, salam , cremwursti
Detaliu pentru invitatia numarul 324256
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324256/19.04.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare preparate din carne: carnati, salam , cremwursti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta BucurestiCod fiscal: 4193095, Adresa: STR.SABARULUI, NR.1 COMUNA JILAVA JUD.ILFOV, Jilava, Telefon: +402 14570181, Fax: +402 14570164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare preparate din carne: carnati, salam , cremwursti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare preparate din carne: carnati, salam , cremwursti
II.1.6) CPV: 15131130-5 - Carnati (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 608.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de :637lei - lot 1, 559 lei -lot 2 si 462 lei - lot 3.Mod de constituire: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, - depunerea la casieria unitatii a unui ordin de plata sau in numerar. Cont garantii Penitenciarul Bucuresti Jilava: RO 89TREZ4215005XXX000243, deschis la Trezoreria Ilfov. Garantia va fi irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare . Neprezentarea garantiei de participare are drept consecinta descalificarea ofertantului. Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor . Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Sabarului , nr. 1, comuna Jilava, jud. Ilfov pana la data limita de depunere a ofertelor .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta :5 % din pretul contractului, fara TVA ; Se constituie : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , - depunerea la casieria autoritatii contractante in numerar;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca partile convin ca garantia de buna executie sa se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Garantia de buna executie va fi virata in contul RO89TREZ4215005XXX000243 deschis la Trezoreria Ilfov.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - completata in conformitate cu Formular nr.1 , sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 -completata in conformitate cu Formular nr.2, sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 3Certificat de Taxe si Impozite locale (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 4Certificat de Atestare Fiscala (datorii le bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat in conformitate cu Formular nr. 3 , sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art art 69ยน din OUG 34/2006 - completata in conformitate cu Formular nr. 4 , sectiunea Formulare si modele .Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Stroe Catalin - DirectorNica Dana ? director adjunct economico-administrativCornelia Sandu ? sef serviciu logistica , presedinte comisie evaluareCarmen Caragui ? contabil sefMiereanu Doina ? responsabil viza CFPPBadea Gabriel -rezerva presedinte comisie evaluareTufanescu Carmen - membru comisie evaluareCiutea Corina- membru comisie evaluareLungu Marin- membru comisie evaluareNeacsu Cristina- membru comisie evaluareUrsu Dragos - rezerva membru comisie evaluare 1.Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei;Certificatul constatator solicitat trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii trei ani.Formular 5.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport produse de origine animala (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabila la data depunerii ofertei., Se vor prezenta cate 2 mostre( minim 1kg) produs ofertat. Mostrele se vor depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor, la sediul autoritatii contractante ? secretariat, cu procesul verbal de predare primire inregistrat pe care se va mentiona obligatoriu ora depunerii. Neprezentarea mostrelor are drept consecinta descalificarea ofertantului.- Transportul produselor se va efectua cu mijloace de transport specializate (autofurgonete frigorifice pentru transport alimente), autorizate sanitar.- Pentru transportul produselor, furnizorul are obligatia de a detine autorizatiile necesare conform legislatiei in vigoare.- In timpul manipularii trebuie sa se respecte normele sanitare si sanitar-veterinare in vigoare.- Livrarea se va face saptamanal conform graficului de livrare stabilit de comun acord cu beneficiarul., Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (in conformitate cu art. 188, alin 1, pct. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular nr.6, sectiunea Formulare si modele Standarde de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a sigurantei alimentelor SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 11:40