Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE PRESTARTER
Detaliu pentru invitatia numarul 332246
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332246/24.07.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PRESTARTER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CODLEACod fiscal: RO24982654, Adresa: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Telefon: 0268251936, Fax: 0268251753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 0268251936, fax: +40 0268251753, persoana de contact: Ana Simona Mihalache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Codlea, Str. Garii, nr.12, Jud. Brasov, Codlea, Romania, cod postal: 505100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PRESTARTER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: - SE VA INCHEIA UN ACORD CADRU, CU UN SINGUR OPERATOR ECONOMIC, PE O PERIOADA DE 12 LUNI DE LA FINALIZAREA PROCEDURII.- CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA TRIMESTRIAL IN FUNCTIE DE CREDITELE BUEGATRE ALOCATE.
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 725 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea totala estimata pe fiecare lot in parte, respectiv 47.25 LEI- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile, de la data limita de depunere a ofertelor- Daca un operator economic depune contestatie iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 63000 si 420000 lei- 1% din aceasta valoare.- - Forma de constituire a garantiei de participare : - depunere in numerar la casieria unitatii, scrisoare de garantie bancara ? formular, ordin de plata sau fila cec, in original, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.- Contul de garantii al autoritatii contractante este : RO66TREZ1375005XXX000029, CUI 4317584 deschis laTREZORERIA Codlea-In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor-IMM pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei, cf.prev.Lg.346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM ( anexele 1/2 din OUG 27/2006, completate)urmand a fi anexate dovezii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractelor subsecvente.- modul de constituire a garantiei de buna executie: (1) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care devine anexa la contract.(2) Autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont pe numele si la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - se va prezenta ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente. Se poate prezenta si echivalentul documentului solicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 09:55