Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare produse - Diverse Alimente


Detaliu pentru invitatia numarul 326802
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Numar invitatie: 326802/16.05.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare produse - Diverse Alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Militar de Urgenta Regina MariaCod fiscal: 4688639, Adresa: Str. Pietii, Nr. 9, Brasov, Telefon: 0268 416393, Fax: 0268 418080, 0268 410910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare produse - Diverse Alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: OUA DE GAINACARNE PASARECARNE DE VITA(pulpa vita fara os)OREZULEIZAHARLAPTE DE VACA PROASPATSMANTANAUNTBRANZA VACIBRANZA TOPITABRANZA TELEMEACASCAVALLAPTE BATUTAsa cum sunt specificate in Anexa B
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 197.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: impartita pe loturi asa cum se regasesc in Anexa B a prezentei fise de date.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania., - virament bancar in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria BrasovDovada constituirii garantiei de participare, se face conform prevederilor art. 17 alin. din HG 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare referitoare la transmiterea documentelor in format electronic.in situatia in care unul dintre operatorii economici participanti depune contestatie iar CNSC o respinge, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului 1% din garantia de participare, conform art 278^1 aliniat 1. litera a. din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractuluiSe poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania., - virament bancar in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria Brasov.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 1- vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 2 - se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 - completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 9 - se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formularanexat in sectiunea formulare, Formular 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura- completare formularanexat in sectiunea formulare, Formular 4Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, mentionam persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Comandant Colonel Dr. Georgiana TUDOSEDirector Financiar Contabil Lt. Ec. Alexandra MIHAIDirector administrativ Mr. Ciprian CRIZBASEANUP.c.c. Ec. Angela NICOLAEP.c.c. Jr. Irina POPP.c.c. Ec. Sorin MESCAP.c.c. As. Mariana NEGOITA Pentru personae juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilataPentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridical sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este resident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3 ani, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, Certificarea faptului ca sunt adevcate pt. consum uman.Certificat sanitar veterinar., Dovada autorizarii sanitar veterinare.Autorizatie sanitara de functionare ? emisa de Ministerul Sanatatii, Dovada autorizarii sanitar veterinare.Autorizatii sanitare pentru mijloacele de transport vizate pentru anul 2012, Certificarea faptului ca sunt adevcate pt. consum uman.Buletine de analiza emise de laboratoare acreditate. Un sistem de management al sigurantei alimentelor - Certificat SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent, Un document prin care se certifica implementarea sistemului calitatii - CertificatISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On line de pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 06:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer