Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare produse ? ALIMENTE ?UNT?


Detaliu pentru invitatia numarul 322242
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Numar invitatie: 322242/21.03.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare produse ? ALIMENTE ?UNT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN MURESCod fiscal: 24014380, Adresa: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Telefon: 0265-230000, Fax: 0265-230001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 265230000, fax: +40 265230001, persoana de contact: NICOLETA SANDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernady Gyorgy Nr.6, Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare produse ? ALIMENTE ?UNT?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: UNT
II.1.6) CPV: 15530000-2 - Unt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garanti de particip: 5100 LEI.Peri de valabilit: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.?Garantia de particip se poate constitui prin : ?instrum de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau de o societ de asig care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru per prevaz ? -virament bancar (OP, vizat de banca) in contul RO27TREZ4765006XXX011770 ?Cod Fiscal 24014380 ?Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. ?In cazul in care Garantia de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul atasat in sect formulare ? ANEXA 8 ?in eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC ca NEFONDATA, se vor aplica prev.art.278 indice 1 din OUG34/2006.Astfel, autorit contr va retine din garantia de particip suma de 3400 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din val. Contract. fara TVA. Modul de constituire: ? instrum de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau de o societ de asig ( conf. prev.art. 90, al. 1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare) sau ?retineri succesive din plata facturilor ? ? In acest caz, contractantul are oblig de a deschide un cont la dispozitia autorit contract, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autorit contract are calitatea de autoritate publica, instit publica sau operator ec cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract? ( conf. prev art. 90, al. 3 din HG 925/2006 modif prin art. I din Hot 1045 din 19.10.2011 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . ANEXA 1;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . ANEXA 2(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat ANEXA 3;4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 INDICE 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 691 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.Conducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Konrad JudithDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Domokos AttilaDIRECTOR MEDICAL: Dr. Schwartz LadislauDIRECTOR DE INGRIJIRI: As. Gafita Lates5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PT. PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTE VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de PRIMARIE care sa stipuleze ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.NOTA: documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.2.Se va prezenta dovada autorizarii pt. receptie, depozitare si livrare de produse alimentare sub forma DOCUMENTULUI de inregistrare sanitara veterinara si pt.siguranta alimentelor pt. activitatile din unitatile de vanzare cu amanuntul ? emis de Autoritatea nationala Sanitara Veterninara si pt.siguranta alimentelor ? Drectia sanitara veterinara si pt.siguranta alimentelor.- copie ?conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: H.G. 573/2002 ? Anexa 33.Se va preyenta dovada autorizarii sanitar veterinare sub forma AUTORIZATIEI SANITARE DE FUNCTIONARE ? emisa de MINISTERUL SANATATII ? DIRECTIA GENERALA A MEDICINEI PREVENTIVE SI PROMOVAREA SANATATII ? DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA. Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: H.G. 573/2002 ? Anexa 2
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Verificarea capacitati economice a ofertantului prin prezentarea bilantului contabil., Fisa de informatii generale cuprinzand date de identificare ale ofertantului, media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conformitate produs., Mostre de produs
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarace din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer