Achizitie publica - Acord cadru furnizare produse alimentare (lapte,apa minerala, pachete de hrana)
Detaliu pentru invitatia numarul 337679
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337679/18.10.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare produse alimentare (lapte, apa minerala, pachete de hrana)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295Cod fiscal: 4378891, Adresa: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592481, Fax: +40 264597553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553, persoana de contact: Gabriela Nicoara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553, Birou ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare produse alimentare (lapte, apa minerala, pachete de hrana)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare produse agroalimentare din compunerea normelor 12 D si 12 BLotul nr. 1 : cantitatea acordului cadru: minim 1 l, maxim 21150 l lapteLotul nr. 2 : cantitatea acordului cadru: minim 1 pet a 2l, maxim 1900 pet a 2l, apa mineralaLotul nr. 3 : cantitatea acordului cadru: minim 1 buc, maxim 19 800 bucati.
II.1.6) CPV: 15131120-2 - Salamuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 008.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 2059 lei (Lotul nr 1:926 lei, Lotul nr 2:64 lei , Lotul nr 3:1069 lei)constituita pentru o perioada de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original ? (Anexa nr.6); Detalii privind viramentul bancar: ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; CONTUL ? IN CARE SE VA PLATI CU ORDIN DE PLATA, detalii: U.M. 02295 cu sediul in str.Mos Ior Roata, nr 1-3 Cluj Napoca, Jud.Cluj, cod fiscal 4378891, cont de trezorerie RO10TREZ2165005XXX006906 ( Trezoreria Cluj-Napoca )Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: declaratie in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 completata si modificata care se va prezenta autoritatii contractante, in original, la semnarea contractului subsecvent acordului-cadru si va avea data de valabilitate mai mare cu 14 zile decat data de incetare a contractului. Operatoriieconomici au dreptul de a depune garantia de buna executie si prin ordin de plata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala - prezentarea Anexa nr. 1 din Sectiunea Modele de formulare.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea cu oferta independenta - - completarea Anexa nr 2 din Sectiunea Modele de formulareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Completarea de catre toti ofertantii/candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii /tertii sustinatori adeclaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.(Anexa nr.3) Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. In vederea completarii acestei declaratii precizamurmatoarele persoane ca avand functii de decizie in cadru autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Botog Gabriel, Husman Luminita, Nicoara Gabriela, Baicu Meda, Alexandru Daiescu, Claudia Budai. Mircea Ilea.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local - Certificat fiscal, valabil la data deschiderii ofertei. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentate in una dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila/cu mentiunea conform cu originalul.Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei. Prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data depunerii ofertei, prezentat in una dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila/cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte urmatoarele informatii: - obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
-nu se afla in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind procedura, documentele in original sau copie legalizata pentru a dovedi conformitatea cu cele depuse anterior.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 11:50