Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare produse carne pasare


Detaliu pentru invitatia numarul 341978
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Numar invitatie: 341978/23.01.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare produse carne pasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Militar de Urgenta Regina MariaCod fiscal: 4688639, Adresa: Str. Pietii, Nr. 9, Brasov, Telefon: +40 0268416393, Fax: +40 0268418080/ +40 0268410910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare produse carne pasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Carne de pasare - Pui de gaina - REFRIGERATI - Carcasa curata, fara intestine, cap si picioare, fara resturi de continut intestinal sau impuritati mecanice ; suprafata neteda, nelipicioasa.
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 63, 000 - 108, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE DE 2% DIN VALOAREA MAXIMA ESTIMATA ( FARA TVA )DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTARE conform art. 86 alin. 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - virament bancar in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania., se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare, se face conform prevederilor art. 17 din HG 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare referitoare la transmiterea documentelor in format electronic.- PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI, RESPECTIV 90 DE ZILE de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- in situatia in care unul dintre operatorii economici participanti depune contestatie iar CNSC o respinge ca nefondata, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului 1% din garantia de participare conform art. 278^1 aliniat 1. litera a. din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTARE conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - virament bancar in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania., se prezinta in original, in cuantumul si valabila pana la data finalizarii contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 1- vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 2 - se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 - completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 9 - se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formularanexat in sectiunea formulare, Formular 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura- completare formularanexat in sectiunea formulare, Formular 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor sitaxelor catre stat, inclusiv cele locale: Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, mentionam persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Comandant Colonel Dr. Georgiana TUDOSEDirector Financiar Contabil Lt. Ec. Alexandra MIHAIDirector administrativ Mr. Ciprian CRIZBASEANUP.c.c. Ec. Angela NICOLAEP.c.c. Jr. Irina POPP.c.c. Ing. Claudia GISAP.c.c. Ref. Raimund SIRCAP.c.c. Ec. Sorin MESCAP.c.c. As. Mariana NEGOITA Pentru personae juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este PRODUCATOR - se va depune o copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal, dupa LICENTA DE FABRICATIE eliberata de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Ordonanta 42/1995.Autorizatie sanitara de functionare ? emisa de Ministerul Sanatatii, Ordin 1030/2009.Pentru personae fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este resident, traduse in limba romana si legalizate.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri - Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 5 ? cuprinde informatii cu privire la datele de identificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie pe ultimii 3 ani.Cursul de schimb este cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificarea faptului ca sunt adevcate pt. consum uman. Buletine de analiza emise de laboratoare acreditate, Ordonanta 42/2004, Ordin MS 976/1998., Dovada autorizarii sanitar veterinare. Autorizatii sanitare pentru mijloacele de transport vizate pentru anul 2013, Ordonanta 42/2004, Ordin MS 976/1998., Certificarea faptului ca sunt adevcate pt. consum uman.Certificat sanitar veterinar, Ordonanta 42/2004, Ordin MS976/1998., Lista principale livrari in ultimii 3 ani. Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 6, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului - autoritatea contractanta nu solicita formular tip., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 7. Un document prin care se certifica implementarea sistemului calitatii -Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent., Un sistem de management al sigurantei alimentelor - Certificat SR EN ISO22000:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer