Achizitie publica - Acord cadru furnizare produse: combustibil solid (lemne foc esenta tare)
Detaliu pentru invitatia numarul 342962
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342962/21.02.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare produse: combustibil solid (lemne foc esenta tare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 02032 CLUJ-NAPOCACod fiscal: 14619075, Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593275, Fax: 0264-593276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264593275, fax: +40 264593276, persoana de contact: DRUTA ALEXANDRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UM 02032 CLUJ-NAPOCA, str. MOS ION ROATA, nr. 3-5, cod postal 400397
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare produse: combustibil solid (lemne foc esenta tare)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare produse: combustibil solid (lemne foc esenta tare)
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 836.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de: - 1.450lei pentru lotul 1;
- 670lei pentru lotul 2;
- 1.330lei pentru lotul 3;
-1.220lei pentru lotul 4;
-640 lei pentru lotul 5;
-600 lei pentru lotul 6;
-1.290 lei pentru lotul 7;
-1.100lei pentru lotul 8;
-650 lei pentru lotul 9;
-1.000 lei pentru lotul 10.Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.Forme de constituire a garantiei de participare: - Depunerea in contul autoritatii contractante (RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
- Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura;
- Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).- in conformitate cu prevederile art.86, punctul 5, lit.b) din HG 925/2006, autoritatea contractanta accepta constituirea garantiei de participare prin depunerea unei sume in numerar la caseria unitatii;Operatorii economici vor face dovada constituirii garantiei de participare la licitatie pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare NU SE INTRODUCE IN PLICUL CU OFERTA.Data la care se va face echivalenta leu/valuta 07.03.2013. Banca : BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% (5 % pentru I.M.M.) din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent de furnizare produse fara T.V.A., se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).Garantia de buna executie se va constitui cu perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului + 14 zile, astfel incat sa poata fi restituitafurnizorului in termen de 14 zile de la data platii ultimei facturi.Scrisoarea de garantie bancara prin care se constituie garantia de buna executie se anexeaza la contract .Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termenul precizat in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind eligibilitatea: - Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa caoperatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.- Se va prezenta si de catre tertul sustinator ;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator ( art. 181, lit. a, c1, d din OUG 34/2006)3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: - Completarea Formularului 3 AM ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;4) Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006: - Completarea Formularului nr. 13 ?Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006?- Se va prezenta si de catre tertul sustinator .Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin, Anghel Ionel, Marginean Petru, Druta Alexandru, Aftimescu-Deleanu Claudiu, Pop Paula, Greble Gabriel, Muresan Florica, Fenesan Cornel Mircea. 1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte ca operatoruleconomic are profilul activitatii in legatura directa cu obiectul contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se poate depune in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.- alte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte ca operatorul economic are profilul activitatii in legatura cu obiectul contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele trei locuri sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata (in cazul in care a fost depus in copie lizibila conforma cu originalul)2. , ,Certificatul de atestare / reatestare?, precum si , ,Situatia contractarii masei lemnoase pe picior? eliberate de catre , ,Comisia de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera? sau va face dovada provenientei lemnului de la un operator economic atestat in activitatea de exploatare forestiera (formularele nr. L1 si L2).* documentele se solicita in conformitate cu prevederile art. 2 si 3 din Regulamentului de functionare a Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera aprobat prin Ordinul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale nr. 223 din 07.04.2008.Se poate prezenta copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in cazul in care se prezinta copie lizibila autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul original sau o copie legalizata pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare decat urmatoarele valori (lei): Lotul 1= 145.400; Lotul 2= 67.500;Lotul 3= 133.600; Lotul 4= 122.900;Lotul 5= 64.000;Lotul 6= 61.900; Lotul 7= 129.800; Lotul 8= 110.000; Lotul 9= 65.000; Lotul 10= 100.500.Modalitatea de indeplinireOperatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012. I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr. 2Angajament ferm de sustinere financiara (daca este cazul)Capacitatea economico- financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 186 din O.U.G. 34 / 2006)Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata. Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta urmatoarele documente: -declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1), d) din ordonanta;
-declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006. Baza legala: art. 186 din O.U.G. 34 / 2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraProduse similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin (lei): Lotul 1= 72.700; Lotul 2= 33.700; Lotul 3= 66.800; Lotul 4= 61.400; Lotul 5= 32.000; Lotul 6= 30.900; Lotul 7= 64.900; Lotul 8=55.000; Lotul 9= 32.500; Lotul 10 = 50.000.Modalitate de indeplinireOfertantul va prezenta: -Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular nr.12 D).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate cuprinse in Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani.Ofertantul poate prezenta: - certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate;, Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice (daca este cazul) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata.Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice va prezentaurmatoarele documente: -Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1), d) din OUG 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006;Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 190 din O.U.G. 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., e-mail: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 10:48