Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE PRODUSE LACTATE
Detaliu pentru invitatia numarul 339414
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339414/14.11.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PRODUSE LACTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.1848, nr.32, Tulcea, Romania, cod postal: 820195, telefon: +40 0240532350, fax: +40 0240532274, persoana de contact: Ec. Victoria Gheba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: 1848, nr.32, Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE PRODUSE LACTATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse lactate
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 559, 476 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare11189.52 lei se constituie conform art.43^1 din OUG nr.34/2006, in cuantum de 2% din valoarea estimata a fiecarui lot.Modul de constituire al garantiei de participare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, in original.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania, instrument degarantare irevocabil, in original, care va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute laart.87 alin.1 din HG nr.925/2006, conform art.86 alin.3 din HG nr.925/2006.-Ordin de plata confirmat de banca, in contulRO54TREZ6415006XXX004643 deschis la Trezoria Tulcea.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Ofertantii din categoria I.M.M.-urilor, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Perioada de valabilitate: pana la expirarea contractuluiMod de constituire: -scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ;
-instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania , instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original , va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a contractului si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de buna executie in cazurile prevazute la art. 91 din HG.925/2006, conform dispozitiilor art. 86 alin 3 din HG 925/2006.Ofertantii din categoria I.M.M.-urilor, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi desfasoara activitatea operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridicestraine), din luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul de lucru unde isi desfasoara activitatea, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr.Zaharcu Neviser -managerAs.Pituh Florentina ? director ingrijiriDr.Chircov Elena ?director medicalConsilier juridic Manole ValentinDeclaratie a ofertantului /candidatului/ofertantului asociat /subcontractant /tertului sustinatorCertficat de participare la procedura cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator, eliberat deOficiul Registrului ComertuluiDocument de inregistrare pentru siguranta alimentelor emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, conform Ord.nr.111/16.12.2008 al presedintelui ANSV, Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Mostre de produsSe vor prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat, in ambalajul in careurmeaza a fi livrat, marcat si sigilat conform legislatiei in vigoare, insotite decertificatul de calitate si declaratia de conformitate, in original sau copie?conform cu originalul?.Predarea mostrelor se va efectua pe baza de document justificativ, confirmat de primire de catre autoritatea contractanta.2. Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport Se vor prezenta Autorizatiile sanitar-veterinare pentru mijloacele de transport, in conformitate cu art.18 din O.G.nr 42/29.01.2004 cu modificarile si completarile ulterioare, copie ?conform cu originalul? , valabila pentru anul in curs. Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 14:53