Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare produse legume fructe


Detaliu pentru invitatia numarul 319943
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Numar invitatie: 319943/06.02.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare produse legume fructe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galati, str.Brailei, Nr. 138 B, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 0236/312122, fax: +40 0236/312122, persoana de contact: Ragea Leontina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati, str. Brailei, nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare produse legume fructe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse legume fructe necesare hranei zilnice a copiilor institutionalizati din centrele de plasament si casele de tip familial.
II.1.6) CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 334, 480.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Furnizare produse legume-fructe cuantumul garantiei de participare este de: 6.689 leiConform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de: 3.344, 8 lei.Perioada devalabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA astfel: Garantia de buna executie se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract/prin depunerea la casierie a unor sume in numerar/prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf. art. 90 alin. 3 din H.G. 925/2006 asa cum a fost modificat prin H.G. 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 1 -ORIGINALIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.-FORMULAR 2-ORIGINAL-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006.FORMULAR 3 ? original (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane: ART. 69 IND. 1 OUG 34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorcare are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Manon Emilia Cristoloveanu ? Director General, Catalin Vadana ? Director General Adjunct Economic, Leontina Ragea ?Sef birou APUC, Stroia Daniel ? Consilier, Constantina Neagu- Consilier, Elena Mitrofan ? Consilier Juridic, Doina Mitrofan ? Sef centruFORMULAR 4 ? ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.FORMULAR 5 ? se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta copie xerox conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf. priv. cap. teh.: Se sol. ca of. sa faca dovada ca are asig. (in dot. proprie, prin contr. sau prin conventii de inchiriere, etc.) util., mij. de trans. si dotarile necesare indep. ac. cadru de furn. prod., intocmai cum este sol. in spec. tehnice.NOTA: Of. au oblig. prez. de mostre pentruprod. sol. in anexa caietului de sarcini. Of. care nu va depune of. si mostrele pentru toate prod. sol. va fi desca. de la proc. de atribuire a ac. cadru de ach. pub.Experienta similara: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie in cuantum de 100.000 lei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer