Achizitie publica - Acord cadru furnizare produse paine
Detaliu pentru invitatia numarul 320035
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320035/08.02.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare produse paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galati, str.Brailei, Nr. 138 B, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 0236312122, fax: +40 0236312122, persoana de contact: Ragea Leontina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati, str. Brailei, nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare produse paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse paine necesare hranei zilnice a copiilor institutionalizati din centrele de plasament si casele de tip familial
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 252.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 3.485 LEIConform art. 278^1 din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar CNSC Bucuresti respinge contestatiaca nefondata , autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de: 1.743 lei.Perioada devalabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAEste permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 1 -ORIGINALIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.-FORMULAR 2-ORIGINAL-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006 .FORMULAR3 ? original (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane: ART. 69 IND. 1 OUG 34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie : Manon Emilia CristoloveanuCatalin VadanaLeontina RageaSorin Dan StroiaCiuca IancuElena MitrofanDoina MitrofanFORMULAR NR 4 - ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.FORMULAR NR 5 ? se solicita formularul datat , completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantuluiFORMULAR NR 6 ? se solicita formularul datat , completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei ? copie xerox conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica: Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere etc.) utilajele, mijloacele de transport si dotarile necesare indepl. ac. cadru de furn. produse, intocmai cum este solicitat in specificatiile tehnice. NOTA: Of. au oblig. prez. de mostre pentru prod. sol. in anexa c. de sarcini.Of. care nu va depune of. si mostrelepentru toate prod. sol. va fi descalificat de la procedura de atrib. a ac. cadrude achizitie publica.Exp. sim.: Lista a princ. liv. de prod. ef. in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a carorvaloaresa fie in cuantum de 50.000 lei. Mentionam ca pt. echiv. se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta com. de BNR/BCE.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 14:07