Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE REACTIVI PENTRU LABORATOR3


Detaliu pentru invitatia numarul 334473
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVA
Numar invitatie: 334473/29.08.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE REACTIVI PENTRU LABORATOR3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVACod fiscal: 15249612, Adresa: soseaua Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214200810, Fax: +40 214211519
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP sau daca din motive tehnice nu pot fi incaracate anumite documente mai voluminoase -soseaua Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 051543, telefon: +40 214200810, fax: +40 214211519, persoana de contact: GABRIELA CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE REACTIVI PENTRU LABORATOR3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1.-codCPV 33696500-0-Amoxicilina si acid clavulanic-disc microcomprimat pentru efectuare antibiograma20/10=30 micrograme.Lot 2.-cod CPV 33696500-0-Ampicilin sulbactam- disc microcomprimat pentru efectuare antibiograma10/10=20 micrograme.Lot 3. -cod CPV 24931250-6-Benzi pentru recatia indolului-benzi pentru determinare indol-in cadrul testelor biochimice ?determinare gen, specie Enterobacteriaceae.Lot 4. -cod CPV 33696500-0-Cefalexin-disc microcomprimat pentru efectuare antibiograma 30 micrograme.Lot 5.-cod CPV 33696500-0-Ceftazidime- disc microcomprimat pentru efectuare antibiograma 30 micrograme.Lot 6.-cod CPV 33696500-0-Ceftriaxona- disc microcomprimat pentru efectuare antibiograma 30 micrograme.Lot 7.-codCPV 33696500-0-Cefuroxim- disc microcomprimat pentru efectuare antibiograma 30 micrograme.Lot 8.-codCPV 33696500-0-Ciprofloxacin- disc microcomprimat pentru efectuare antibiograma 5micrograme.Lot 9.-codCPV 33696500-0-Clindamicin- disc microcomprimat pentru efectuare antibiograma 2micrograme.Lot 10.-cod CPV 33696500-0-Gentamicina-disc microcomprimat pentru efectuare antibiograma 10 micrograme.Lot 11.?cod CPV 33696500-0 Nystatin -microcomprimat pentru antifungigrama-100 U.Lot 12. -cod CPV 33694000-1- R.P.R.Carbon-Teste pentru determinare calitativa si semicantitativa prin aglutinare a anticorpilor specifice existenti in sangele persoanelor infectate cu Treponema Pallidum .-continut trusa: - antigen RPR ? c monoreactiv;
- control pozitiv si negativ- flacoanesiace pentru pipetare- slide-uri/ carduri de testare- stick-uri/baghete pentru omogenizare.Lot 13.-codCPV 24931250-6-Trusa Streptic-rapid test latex pentru identificarea streptococ grupe A, B, C, D, F, G din cultura.-componenta trusa: streptococ A latex, B, C, D, F, G, Control pozitiv Streptococcus , Enzima extractie, Carduri pentru reactie aglutinare, stick-uri pentru omogenizare, instructiuni lucru.
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 943.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
nr lot denumire produsU.M. Garantie departicipare1 amoxicillin-acid clavulanic L* buc 0.722 ampicillin sulbactam L* buc 0.723 Benzi pt reactia Indol L* buc 4.024 cefalexin L* buc 0.725 ceftazidime L* buc 0.726 ceftriaxona L* buc 0.727 cefuroxim L* buc 0.728 ciprofloxacin L* buc 0.729 clindamicin L* buc 0.7210 gentamicina L* buc 0.1811 nystatin L* buc 0.2312 rpr-carbon L* test 22.513 trusa streptic L* buc 6.75TOTAL garantie39.44Mod de constituire : conform art.86 din HG 925/2006 Prin : scrisoare de garantie bancara prezentata in original in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova ;
- Formular -11 ;
-sau Ordin de Plata in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova, CONT RO16TREZ7055005XXX000148, TREZORERIE SECTOR 5sau prin depunere numerar la casieria unitatii ;
- CONFORM PREVEDERILOR ART. 86 ALIN 1 DIN HG 925/2006 GARANTIA DE PARTICIPARE POATE FI CONSTITUITA SI PRIN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS DE O SOCIETATE DE ASIGURARI-Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor.-Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din H.G. 925/2006 si O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie CEL PUTIN egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 40 de zile de la data LIMITA de depunere a ofertei.- In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conformLegii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Completare : Formular A ? cerinta obligatorie.Prezentare-IN original conform prevederilor art.5 alin.3 din HG 925/2006Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006 Completare: Formular B - cerinta bligatorie.Prezentare-IN original conform prevederilor art.5 alin.3 din HG 925/2006IN CONFORMITATE CU ORDINUL 170/2012, IN APLICAREAPREVEDERILOR ART.69 INDICE 1 DIN OUG 34/2006 persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: Mircea Miorel ? director, Georgescu Vasile ? contabil sef, : comisar Luncasu Catalin, Dr. Manescu Ileana, Biochimist Negutu Maria, Insp. Radulescu Laura, Ag. SefPr. Constantin GabrielaCerinta nr.3- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor PublicePrezentare ? original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul »)- conform Ordinului 509/2011 certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 4- Certificat Fiscal privind impozitele si taxele localePrezentare ?original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul » conform Ordinului 509/2011 -certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular C1 ? cerinta obligatoriePrezentare - IN original conform prevederilor art.5 alin.3 din HG 925/2006 Cerintanr.1 -Certificat constator emis de Oficiul Registului Comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala completat cu toate informatiile si nu mai vechi de 30 de zile de la data de depunere a ofertei, din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic? Pentru persoane juridice/fizice romane : prezentare ? copie legalizata sau « conform cu originalul » conform Ordinului 509/2011? -Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.-Pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr.2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice in conformitate cu HOTARAREA DE GUVERN NR.144/2010, Ordinul Ministrului Sanatatii nr.1636/2004 si LEGEA 176/2000 ;Mod de prezentare : copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011Cerinta nr.3 -Certificat de inregistrare a dispozitvelor medicale pentru diagnoastic in vitro produsele care nu poarta marcaj CE conform DIRECTIVEI 93/42/CEE si Hotararii Guvernului nr.54/2009.- Mod de prezentare original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii Generale ? care va cuprinde in mod obligatoriu media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Mostre pentru loturile 3, lotul 12, lotul 13pana cel mai tarziudata limitade depunere a ofertelor ora 14 :00 la sediul autoritatii contractante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU PRIN FAX 0214211519 SAU EMAIL [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer