Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare reactivi si consumabile imunologie


Detaliu pentru invitatia numarul 328864
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Numar invitatie: 328864/06.06.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare reactivi si consumabile imunologie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264598591, fax: +40 264598278, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice.Aprovizionare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice.Aprovizionare, Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca, str.Republicii nr.18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare reactivi si consumabile imunologie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare reactivi si consumabile imunologie.
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 239 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da1% din valoarea estimatamaxima a acordului cadru, respectiv 752, 39 lei, din care 589, 56 lei este garantia de participare pentru lotul 1, iar 162, 83 lei este garantia de participare pentru lotul 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data depunerii ofertei).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conducerea Spitalului Clinic CF Cluj-Napoca: Manager: prof.dr.Silviu Albu; Director Medical: sef lucrari Calin Vlad; Director Financiar Contabilitate: ec.Mirtila Tarnovan;Compartiment juridic: jr.Gilda NoditiPersoanele care au aprobat bugetul aferent an 2012 Spital Clinic CF Cluj-Napoca: Ministru: Alexandru Nazare; director general D.G.E.: Liliana Musat, director general D.G.J.R.U.: Gabriela Mocanu; director general D.G.I.D.P.A.P.P.: Mariana Ionita; director D.M.: Simona Sandu.Conisia de receptie: Presedinte: sef Serviciu Aprovizionare.Achizitii Publice: Ing.Lucia Gaina Cristea, membri: ec. Daniela Quai, chimist Camelia MiuDeclaratie privind eligibilitatea Formular nr.1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr.2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.4Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.5Formular de oferta Formular nr.8 Certificat constatator eliberat de ONRC in scopul participarii la licitatie, document aflat in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul acordului cadru ce urmeaza a fi incheiat;
- nu sunt mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau cu privire la faptul ca societatea se afla in incapacitate de plata;
-Aviz/autorizatie de functionare a societatii emis de Ministerul Societatii, conform prevederilor HG nr.54/29.01.2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii generaleDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniCertificat de marca/conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On line, de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer