Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare recipienti


Detaliu pentru invitatia numarul 350561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 350561/17.07.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare recipienti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433114, fax: +40 0356433114, persoana de contact: Tiberiu Balog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433114, fax: +40 0356433114, persoana de contact: Tiberiu Balog
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare recipienti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare recipienti
II.1.6) CPV: 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 578, 638 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP=8679.57RON defalcata pe loturi conf anexei B.Data de referinta pt echivalenta leu/valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Reducere 50% pentru IMM-uri cf Legii 346 / 2004 republicata.Pt a beneficia de reducere, societatea va prezenta si actul doveditor cf art.7 Legea 346/2004, respectiv Formularul?Declaratie privind incadrarea in IMM??Anexa 1 la Legea 346/2004.In cazul in care ofertantul a constituit GP in calitate de IMM(50 % din valoarea garantiei de participare)si nu face dovada ca este IMM oferta va fi respinsa la deschidere.Mod de constituire: SGB(original)in favoarea AC, eliberata de o banca din RO sau de o banca din strainatate-Formular 11;OP cu conditia confirmarii de banca emitaenta pana la data deschiderii ofertelor in contul IBAN RO91 TREZ6215005XXX000320- Trez Timisoara;Numerar la casieria SCJUT(orar: luni?vineri intre orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15, 00).GP se poate constitui cf prevederilor art.86 din HG 925/2006, actualizata, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.GP se ataseaza de plicul exterioral ofertei.In conf.cu prevederile art.87 din H.G. nr.925/2006, actualizata, AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, AC va retine din GP cuantumul stabilit conf art.278^1 din OUG. 34/2006.GP se va restitui in conf art.88 din H.G.925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se constituie prin: Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului;sau Scrisoare de garantie bancara conform formularului nr.19 (model anexat) sai Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.garantie de buna executie se va constitui conform art. 90 alin.(1) din H.G.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;2.Declaratie privind eligibilitatea;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata;4.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata;7.Declaratie privind calitatea de participant;Pers. cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conf.OUG 34/2006 art.33^1 alin(4): DR.Ciprian Bogdan;Ec.Maria Saracan;Conf.Dr. Florin Birsasteanu;As.Doina Ungor, Tiberiu Balog, Cristina Badea, Oana Paiusan, Alina Cososchi, Octavian Draganescu, Luminita Marin, Lioara Bartulov, Camelia Paun Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (copie).Informatiile din Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale din care reiese cifra de afaceri globala pentru anii 2012, 2011, 2010Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii(daca este cazul), Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer