Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE SERINGI


Detaliu pentru invitatia numarul 352017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DEVA
Numar invitatie: 352017/06.08.2013
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE SERINGI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DEVACod fiscal: 4374385, Adresa: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Deva, Telefon: +40 254214616, Fax: +40 0254254212516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE SERINGI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU FURNIZARE SERINGI
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 369, 314.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, exprimat in lei fara TVA, este 49.20LEI pentru lotul 1, 187.20 LEI pentru lotul 2, 475.20LEI pentru lotul 3, 936 LEI pentru lotul 4, 820.80LEI pentru lotul 5, 168LEI pentru lotul 6, 287.28LEI pentru lotul 7, 60.12 LEI pentru lotul 8, 194.16LEI pentru lotul 9, 4.10LEI pentru lotul 10, 46.80LEI pentru lotul11, 66LEI pentru lotul 12, 124.80LEI pentru lotul 13, 79.80LEI pentru lotul 14, 47.88LEI pentru lotul 15, 1.20LEI pentru lotul 16, 24.96LEI pentru lotul 17, 37.44 LEI pentru lotul 18, 34.20 LEI pentru lotul 19, 48LEI pentru lotul 20.Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria spitalului. Deorece procedura este ON LINE garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si semnata cu semnatura electronica si va fi depusa in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in euro, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Ofertantii pot constitui garantia de participare si in alta valuta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: SSDeclaratii privind eligibilitatea Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul/ nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, onform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d).? CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta? (Conf Ordin 314/21.10.2010)? Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 -Se completeaza Formular C: .Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 sunt: Laza Calin Mircea-manager;Vetuta Stanescu-director financiar-contabil;Liliana Negrea-sef birou achizitii publice, Palko Melinda Iulia ?economist birou achizitii;Iulia Bartan-consilier juridic, Dr Demeter Ioan- director medical, Militaru Corina - director ingrijiri, Popa Tanase-Medic Coordonator UPU SMURD, Palamar Marcel - sef sectie Hemodializa. Formularul C se va solicita atat subcontractantului cat si tertului sustinator.Declaratia de neincadrare in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 va fi prezentata atat de ofertanti, precum si, daca este cazul, de ofertantii asociati, subcontractanti si terti sustinatori.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original, copie legalizata , copie conform cu originalul? Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata , copie conform cu originalulPersoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliuSau in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus(privind indeplinirea obligatiilor de plata) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii. Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte(original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul ) ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiOfertantul care va fi clasat pe locul I va avea obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii la cererea autoritatii contractante, privind rezultatul procedurii, documentele solictate in original/copie legalizata. Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autorizatie sau aviz de functionare eliberat de M.S.( cf Lg 176/2000 privind dispozitivele medicale)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita obligatoriu cate 2 mostre pentru toate produsele din lot, ca etalon.Mostrele prezentate de ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile lucratoare de la incheierea acordului cadru, pe cheltuiala ofertantului. Mostrele se solicita pentru demonstrarea capacitatii tehnice a operatorului economic de a furniza astfel de produse. Mostrele vor respecta obligatoriu marcajul de conformitate CE, asa cum se precizeaza in prevederile H.G. 54/2009 ? privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale.Ofertele care nu contin cele doua mostre solcicitate pentru fiecare lot ofertat vor fi respinse ca fiind inacceptabile. Mostrele ( in ambalajul original ) se vor depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in ainvitatia de participare postata pe SEAP, la sediul autoritatii contractante - registratura, cu procesul verbal de predare primire inregistrat., Declaratie de conformitate CE a produselor ofertate potrivit art.188, alin.1 , lit.d din OUG34/2006, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati.Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar Ofertantul va prezenta, in copie, documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 pentru indeplinirea acestui contract (Sau echivalent) In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audir a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele de mai sus vor trebui sa fie indeplinite pentru partea pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 13.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer