Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE SUTURI CHIRURGICALE
Detaliu pentru invitatia numarul 322811
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322811/27.03.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE SUTURI CHIRURGICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTECod fiscal: 4206845, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Telefon: 0245212113, Fax: 0245210509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Romania, cod postal: 130095, telefon: +40 245212113, fax: +40 245210509, persoana de contact: MAGDA CIOCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTESTR. TUDOR VLADIMIRESCU, 48SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE SUTURI CHIRURGICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 13
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU FURNIZARE SUTURI CHIRURGICALE
II.1.6) CPV: 33141121-4 - Suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 519, 378.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. GARANTIA DE PARTICIPARE: LOT 1:3207.26 lei, LOT 2 :1986.53 lei Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratia pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM Modul de constituirea al garantiei de participare : -scrisoare de garantie bancare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica - prin OP la Trezoreria Targoviste in contul RO45TREZ2715006XXX005629 al autoritatii contractante, COD FISCAL 4206845 - in numerar la caseria unitatii - prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 In conformitate cu art. 278^1 alin (1) lit. a din OUG 34/2006 autoritatea contractanta va retine contestatorului sumele de : LOT1:3207.26 lei, LOT2 :1986.53 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA sau de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri; sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. Mod de constituire : - Scrisoare de garantie bancara de buna executie ; - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006 actualizata - Sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari - Prin ordin de plata la Trezoreria Targoviste in contul RO45TREZ2715006XXX005629 al autoritatii contractante, cod fiscal 4206845 - In numerar la casieria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: )Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.3 completat2)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.4 completat3)Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statuluiCertificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4)Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 5 completat.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 6 completat.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare - Formularul nr.14 completat. Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta sunt: - dr. Lavinia IONESCU - manager, - dr. Carmen MARCU - director medical- ec. Silviana MARIN - director financiar-contabil, - as. med. Rodica NICOLAE - director ingrijiri- ec. Magda CIOCEA - sef serviciul achizitii publice 1)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2.AVIZUL DE FUNCTIONARE EMIS DE MINISTERUL SANATATII
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu: LOT 1:106, 889.70lei LOT 2:66, 269.14 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Certificat de conformitate a produsului ce poarta marcaj european CE 2.Operatorii economici vor prezenta mostre pentru produs, cu titlu gratuit. Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 12:31