Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare TIFON absorbant din bumbac


Detaliu pentru invitatia numarul 357324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 357324/04.02.2014
Denumire contract: Acord cadru furnizare TIFON absorbant din bumbac
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare TIFON absorbant din bumbac
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare TIFON absorbant din bumbac
II.1.6) CPV: 33141114-2 - Tifon medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 38, 000 - 456, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modalitati de constituire a garantiei de participare: conf. prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006 sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre , cont trezorerie ? RO18TREZ3065006XXX010832 .Pentru echivalenta leu/valuta se alege cursul de schimb BNR . Valabilitatea garantiei de participare :90 de zile incepand de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantum garantie de participare in lei :6.840 lei.Curs lei/valuta: cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. la procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Sa fie eligibil-declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ofertantului , conf.art.180.? Sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006. declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea oferantului in prevederile art.181 din OUG 34/2006?certificat pentru participare la licitatie cu oferta independent conf.Ordin presedinte ANRMAP nr.314/2010.? Sa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006Nr.crt. Numele si prenumele Functia1. Dr.Debita Mihaela Manager2. Dr.Firescu Dorel Director Medical3. Ec.Dobrea Valentina-Alina Director Financiar Contabil4. As.Med.Pr.Domniteanu Viorica Director Ingrijiri5. Ref. Codreanu Aneta Presedinte comisie evaluare6. Jr.Nicolau Alina membru comisie evaluare7. Ec.Grosu Alina membru comisie evaluare8. Ing. Partene Maria membru comisie evaluare9.Jr.Marin Alina membru comisie evaluare10. Sing. Mihalea Manuela -membru rezerva comisie evaluare -Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicaPersoane juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta .Persoane juridice /fizice straine: -Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -certificat de conformitate /declaratie de conformitate cu marcaj CE, sau orice alt documentdin care sa rezulte conformitatea produselor cu prevederileDirectiei93/42EEC- aviz/buletin de testare/analiza eliberat de un laborator acreditat pentru produsul tifon potrivit cerintelor SR EN 14079/2003 (conform art.188 alin.1 lit.d) din OUG nr. 34/2006).- pentru dovedirea capacitatii tehnice se depun cate 2 mostre-etalonla sediul autoritatii contactante pana la data limita de depunere a ofertelor, acestea se solicita in vederea verificarii, avand in vedere specificul autoritatii, respectiv unitate sanitara, furnizor de servicii medicale.- mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatorise vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea acordului cadru la solicitarea scrisa si pe cheltuiala acestora.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer