Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare vin de masa


Detaliu pentru invitatia numarul 283534
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJ
Cod de identificare fiscala: 17090997
Adresa: Strada Unirii nr. 20, Zalau
Telefon: 0260661819
Fax: 0260618850
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia de produse lactate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de produse lactate astfel: LOTUL I-smantana 20%(grasimi)1 kg ambalata in galeata de plastic cu capac;
-iaurt natural 125-200 g ambalat in pahar de plastic;
-branza de vaci dulce 1 kg punga transparenta;
-branza burduf 1 kg ambalata la punga de plastic;
-lapte de consum -flacon 1 l;
-branza telemea vidata 1 kg ambalata la punga de plastic;
-cascaval 500 g.LOTULII-branza topita la tub 125 g;
-branza topita la cutie 140 g ambalate cate 8 triunghiuri;
-iaurt aromatizat diversearome 100 g pahar plastic;
-lapte praf cutie 1 kg;
-lapte praf vrac sac 25 kg;
-unt de masa 65%- 200 g/pachet.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.03.2011 10:53
Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul DGASPC SALAJ, localitatea Zalau, str.Unirii, nr.20
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Complex de Servicii Comunitare.nr.1 ZALAU, str.Crisan, nr.4, localitatea Zalau, in data de 30.03.2011 ora 12.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 225, 498.68 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-situatia personala a candidatului-decl.privind eligibilitatea;
-decl.privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG34/2006; certif. elib DGFP valabil, certif.privind imp. si taxe locale emis de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.-capacitatea de exercitare a activ.profesionale(inregistrare)certif.constatator, pt.persoane fizice sau juridice documente care dovedesc forma de inregistrare.-situatia economico-financiara fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe 3 ani.-capacitatea tehnica si/sau profesionaladecl.privind echipamentelelista principalelor livrari, copie certif HACCP(sau similar)Informatii privind subcontractantii
de la sediul DGASPC SALAJ, localitatea Zalau, str.Unirii, nr.20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer