Achizitie publica - Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de VPN prin SIM 3G (sau alte tehnologii echivalente) si servicii de voce GSM in grup inchis prin SIM
Detaliu pentru invitatia numarul 340056
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340056/26.11.2012
Denumire contract: Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de VPN prin SIM 3G (sau alte tehnologii echivalente) si servicii de voce GSM in grup inchis prin SIM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 372845570, fax: +40 372845402, persoana de contact: Mirela BEJGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Str. Delea Noua nr. 2, sector 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de VPN prin SIM 3G (sau alte tehnologii echivalente) si servicii de voce GSM in grup inchis prin SIM
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de VPN prin SIM 3G (sau alte tehnologii echivalente) si servicii de voce GSM in grup inchis prin SIM (cod CPV: 64210000-1) in conformitate cu cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Estimare cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: minim 480 abonamente (10 abonamente lunar x 48 luni) si maxim 3600 abonamente (75 abonamente lunar x 48 luni) pentru servicii de VPN prin SIM 3G (sau alte tehnologii echivalente) si minim 480 abonamente (10 abonamente lunar x 48 luni) si maxim 3600 abonamente (75 abonamente lunar x 48 luni) pentru servicii de voce GSM in grup inchis prin SIM in conformitate cu prevederile din Sectiunea 2: Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire.i. Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractele subsecvente se vor incheia, astfel incat sa nu fie depasite limitele unui an bugetar (sa nu se depaseasca 31.12 a fiecarui an) si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Contractele subsecvente se estimeaza a se incheia pentru urmatoarele perioade: a) 2013 (data solicitata de ANCOM dupa semnarea procesului verbal de acceptanta a retelei)* ? 31.12.2013;b) 01.01.2014 ? 31.12.2014;c) 01.01.2015 ? 31.12.2015;d) 01.01.2016 ? 31.12.2016.e) 01.01.2017 ? 2017** Primul contract subsecvent se poate incheia in 2013, la data solicitata de ANCOM, dupa semnarea procesului verbal de acceptanta a retelei conform Caietului de sarcini. Data de incetare a ultimului contract subsecvent si respectiv a acordului-cadru se va determina in mod corespunzator, astfel incat sa nu se depaseasca perioada maxima de derulare a acordului-cadru de 48 de luni.ii. In masura in care, avand in vedere prevederile legislatiei privind finantele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin incheierea contractelor subsecvente pentru perioadele mentionate mai sus, se vor incheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, in functie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinatie.iii. Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmeaza a fi atribuite pe durata acordului-cadru: minim 10 si maxim 75 de abonamente lunar pentru servicii de VPN prin SIM 3G (sau alte tehnologii echivalente) si minim 10 si maxim 75 de abonamente lunar pentru servicii de voce GSM in grup inchis prin SIM in conformitate cu prevederile din Sectiunea 2: Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 374, 946 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i. Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 Lei.ii. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, adica prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trezoreria Operativa aMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie).iii. Instrumentul de garantare (scrisoare de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 (patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare la lit. a) ? d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la pct. vi de mai jos.iv. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 100 (unasuta) zile de la data limita de primire a ofertelor.v. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G.nr.925/2006.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului subsecvent in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Pentru instrument de garantare se va avea in vedere modelul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului subsecvent de servicii se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul subsecvent, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 si a Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius Catalin MARINESCU, presedinte; Ovidiu Florin TABARA, sef departament achizitii; Bogdan MARGINEANU, sef serviciu juridic achizitii; Codruta MERAN, sef serviciu achizitii operationale; Mirela Rodica BEJGU, expert SAO; Virgilius STANCIULESCU, Sef Departament IT; Daniel Mircea Iordan, sef Serviciul Administrare Infrastructura, Comunicatii si Sisteme, Departament IT; Catalin Victor MITRESCU, Expert, Serviciul Administrare Infrastructura, Comunicatii si Sisteme, Departament IT, astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare..Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4: Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. A. INREGISTRAREi) Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 (treizeci) de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.ii) Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.B. AUTORIZARELa data depunerii ofertei, ofertantul trebuie sa indeplineasca, cumulativ, calitatea de furnizor de retele publice de comunicatii electronice, calitatea de furnizor de servicii de telefonie destinate publicului si calitatea de furnizor de servicii de comunicatii electronice, altele decat telefonie si linii inchiriate (servicii de transmisiuni de date).Temei legal: O.U.G. nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice.In conformitate cu dispozitiile art. 2 alin. (1) din O.U.G. nr. 22/2009 privind infiintarea Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii, cu modificarile si completarile ulterioare, ?ANCOM are ca rol punerea in aplicare a politicii nationale in domeniul comunicatiilor electronice, comunicatiilor audiovizuale si al serviciilor postale, inclusiv prin reglementarea pietei si reglementarea tehnica in aceste domenii? si, prin urmare, verificarea indeplinirii acestei cerinte de calificare de catre un ofertant se va face prin consultarea bazei de date a autoritatii contractante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP sau de la sediul ANCOM din Bucuresti, Str. Delea Noua nr 2, sector 3
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2012 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 14:26