Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru in vederea achizitionarii de servicii de transport aerian de calatori pentru angajatii si demnitarii autoritatii contractante


Detaliu pentru invitatia numarul 344399
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Numar invitatie: 344399/27.03.2013
Denumire contract: Acord cadru in vederea achizitionarii de servicii de transport aerian de calatori pentru angajatii si demnitariiautoritatii contractante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter PersonalCod fiscal: 18073706, Adresa: B-dul Gh. Magheru, nr.28-30, Et. 4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 212525599, Fax: +40 212525797
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Gh. Magheru, nr.28-30, Et. 4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 024057, telefon: +40 318059214, fax: +40 0318059602, persoana de contact: Camelia Ticu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Gh. Magheru, nr.28-30, Et. 4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 024057, telefon: +40 318059214
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (domeniul protectiei datelor cu caracter personal)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru in vederea achizitionarii de servicii de transport aerian de calatori pentru angajatii si demnitariiautoritatii contractante
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 26
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru in vederea achizitionarii de servicii de transport aerian de calatori pentru angajatii si demnitariiautoritatii contractante
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 - 562, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Cuantumul garantiei de participare este de 11.240 lei. Pentru ofertantii care doresc sa faca echivalarea valorii garantiei de participare in alta moneda, data de referinta a cursului BNR este25 martie 2013. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, termenul fiind calculat de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si va fi prezentata in original. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.- IMM pot beneficia in conf cu prev art. 16 din Lg 346/2004, modif si compl, de p reducere cu 50% a garantiei de participare. Ofertantul care solicita reducereagarantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere conf Anexei nr.I din Lg 346/2004 din care sa rezulte incadrarea in categoria IMM. Conf prev art. 278 ind 1 alin.(1), in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata de autoritatea contractanta pt acordul cadru suma fiind calculata astfel: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei pana la val max estimata, respectiv 562.000 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea prezentare conform model sectiunea Formulare (Formularul nr. 1)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 prezentare conform model sectiunea Formulare(Formularul nr. 6)3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev de art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 prezentare conform model sectiunea Formulare (Formularul nr. 7)Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Georgeta Basarabescu - Presedinte, Camelia Ticu sef serviciu economic cu delegatie, Sorin Barbulescu Presedinte comisie atribuire.4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unit adm terit de peraza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat sauechivalent din care sa reiasa datoriile scadente din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta prezentare conform model sectiunea Formulare (Formularul nr. 8) 1. Certificatul constator eliberat de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata simpla cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/valabilela data limita de depunere a ofertelor; Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente care dovedesc o forma de inregistrare2. Acreditare IATA - copie conforma cu originalul a certificatului de acreditare.Pentru persoane fizice/juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activ. profesionale, operat. ec. va prezenta documente, in lb. romana, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta dpdv profesional si doc echivalente celor solicitate pers jur/fizice romane, in original, copie legalizata sau copie simpla cu mentiunea "conform cu originalul"In cazul operat. ec. declarati castigatori, doc. sus mentionate vor fi prezentate in copie legalizata sau original de catre pers. jur. rom si straine, inainte de transmiterea comunicarii priuvind rezultatele procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice si prezentatea cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani princompletarea Formularului de informatii generale sau cifra de afaceri globala de la infiintarea societatii(in cazul in care aceasta are mai putin de trei ani de la data infiintarii)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii ani (3 ani) nu este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer