Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru incheiat in vederea achizitionarii de cartuse toner pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale si faxuri


Detaliu pentru invitatia numarul 338625
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Nationala a Penitenciarelor
Numar invitatie: 338625/31.10.2012
Denumire contract: Acord cadru incheiat in vederea achizitionarii de cartuse toner pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale si faxuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala a PenitenciarelorCod fiscal: 4266324, Adresa: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212086150, Fax: +40 212422005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 023761, telefon: +40 212086150, fax: +40 212422005, persoana de contact: Popa Razvan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru incheiat in vederea achizitionarii de cartuse toner pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale si faxuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 22
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru incheiat in vederea achizitionarii de cartuse toner pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale si faxuri
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 692.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part.: - pentru lotul I ? 662, 90 lei- pentru lotul II ? 810, 64 lei- pentru lotul III ? 21, 91 lei- pentru lotul IV ? 158, 38 leiPer.de valab.a gar.de part.: 90 de zile de la data limita de dep.a ofertelorForma de const.a gar.de part.: - viram.bancar in cont nr.RO38TREZ7005005XXX000159 deschis la ATCPMB- instrument de garantare, in orig., in fav.Administratiei Nationale a Penitenciarelor, emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari-prin dep.unui O.P.la casieria A.C. pana la data de ??ora ??Gar.de part.trebuie sa fie prez.cel mai tarziu la deschid.ofertelor.* IMM-urile pot benef., in conf. cu prev.art. 16 din Lg. 346/2004 modif.si comp., de o reducere cu 50% a gar.de part.* In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ. IMM-urilor se va analiza cu privire la asoc.in ansamblu.* Ofertantul care solicita red.cerintei privind gar.de part.la 50% va prez.o declar.pe proprie rasp., cf. Anexei nr. I din Legea nr. 346/2004, modif.si compl., din care sa rezulte incadrarea in categ.IMM-urilor.In masura in care ofertantul face contestatie la Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor si acesta respinge contestatia, A.C.va retine contestatorului din gar.de part.cuantumul prevazut la art. 278 ind 1 din OUG nr. 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea prezentare Formular 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 prezentare Formular 2Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"prezentare Formular 9Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1. prezentare Formular 8Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt urmatoarele: Marian Dobrica- Director General, Adrian Tudor Tuleasca? Director Economico-Administrativ, Cornel Toader - Sef Serviciu Logistica, Razvan Popa - Specialist Achizitii Publice, Romeo Vasiliu ? Specialist in cadrul Directiei Tehnologia Informatiei si Comunicatii, Daniela Biliac ? Coordonator proiect, Adrian Neagoe ? Coordonator proiect, Ioana Munteanu ? Coordonator proiect, CristianPlesa - Sef Serviciu Cooperare si Programe. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei (valabilitate: eliberat cu max. 30 de zile inainte de data depunerii ofertei de pret) - original, copie legalizata sau copie simpla cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. - original, copie legalizata sau copie simpla cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul/le de mai sus. va/vor fi prezentat/e in copie legalizata sau original de catre operatorul economic clasat pe primul loc.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa Informatii generale din care sa reiasa Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie insotita de Lista principalelor livrari realizate in ultimii 3 ani, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate din care sarezulte conformitatea produselor, Se solicita prezentarea de mostre, pana la data limita de depunere a ofertelor, pentru toate produsele, in conditiile in care aceste produse nu sunt originale. Testarea mostrelor va avea loc in cadrul perioadei de evaluare a ofertelor, neconformitatea mostrelor atragand dupa sine declararea ofertei ca inacceptabila pe lotul respectiv, conform art. 36, alin. 2 lit. a din Hotararea de Guvern nr. 925/2006, modificata si completata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer