Achizitie publica - ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri comunale Oras Calan
Detaliu pentru invitatia numarul 322913
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322913/29.03.2012
Denumire contract: ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatiistrazi, trotuare si drumuri comunale Oras Calan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CALANCod fiscal: 5742434, Adresa: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Telefon: 0254730223, Fax: 0254732954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Romania, cod postal: 335300, telefon: +40 0254730223, fax: +40 0254732954, persoana de contact: Petru Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local, din strada Garii, nr 1 , oras Calan, judetul Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatiistrazi, trotuare si drumuri comunale Oras Calan
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare, parcari si drumuri comunale de pe raza Orasului Calan pe perioada 2012, 2013, 2014, 2015Lucrarile executate vor fi urmatoarele :1. Reparatii trotuare (decapare manuala si covor asfaltic BA 8 - 4 cm);2. Reparatii trotuare cu demolare si imbracaminte asfaltica;3. Reparatii trotuare cu demolare si imbracaminte din beton de ciment;4. Reparatii cu covor asfaltic MASF 16 ? 5 cm;5. Reparatii cu covor asfaltic MASF 16 - 5 cm cu frezare;6. Reparatii cu covor asfaltic BA 16 ? 5 cm;7. Reparatii cu covor asfaltic BA 16 - 5 cm cu frezare;8. Reparatii cu covor asfaltic BA 16 m ? 5 cm in intersectii;9. Strat de legatura din BAD 25 ;10. Reparatii suprafete burdusite;11. Refaceri de pavaje ? 6 cm;12. Refaceri de pavaje ? 8 cm;13. Imbracaminti rutiere usoare ( I.B.U.);14. Intretinere drumuri pietruite;15. Nivelare platforme;16. Reparatii cu plombe decapare manuala - 4 cm;17. Reparatii cu plombe decapare mecanica - 4 cm;18. Reparatii cu plombe decapare manuala - 5 cm;19. Reparatii cu plombe decapare mecanica - 5 cm;20. Inlocuire borduri 10 x 15 cm;21. Inlocuire borduri 15 x 25 cm;22. Stabilizarea in situ;23. Inlocuire podete tubulare d=600 mm;24. Podet tubular d=400 mm;25. Decolmatare santuri;26. Aducere la cota camine cu inlocuire capace;27. Aducere la cota camine fara inlocuire capace;28. Ridicari guri de scurgere;29. Marcaje longitudinale;30. Marcaje transversale (diverse);31. Reparatii cu mixtura stocabila;
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 95000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate aofertelor.Prin virament bancar in contul UAT- Orasul Calan RO86TREZ3675006XXX002528 deschis la Trezoreria Municipiului Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.22).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru a fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea sub forma de virament bancar a garantiei de participare, este obligatoriu ca ladata deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limbaromana.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul totalstabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritateacontractanta din valoarea garantiei de participare este 8060 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate indocumentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind situatiapersonala (respectiv neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, : Completare- Formularul 4 din Sectiunea Formulare; Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Adrian Filip Iovanesc- PRIMARUL ORASULUI CALAN , Stefanescu Constantin - VICEPRIMAR, Ioan Stelian Vulpe -SECRETARUL ORASULUI CALAN, Elena Dan - Compartiment FinanciarContabilitate, Stanciu Petru - Sef serviciu UADPP -ACHIZITII PUBLICE, Jurj Florin - comp. INTEGRARE EUROPEANA , Zapodean Nicolae- Comp. URBANISM INVESTITII-LUCRARII PUBLICE Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , "conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.In cazul in care un grupde operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupuluiare obligatia de a prezenta anexa nr. 6, Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani celputin cate 1 contract similar din fiecare categorie de lucrari, adica cel putincate un contract de: Reparatii cu mixtura asfaltica, covoare asfaltice, asanaresuprafete burdusite;Intretinere drumuri pietruite;Stabilizarea in situ apamanturilor;Imbracaminti bituminoase usoare;Pavaje, montare borduri;Marcaje rutiere. Se accepta si contracte ce contin una, mai multe sau toate categoriile de lucrari mentionate mai sus. Suma acestor contracte trebuie sa fie cel putin egala cu 1250000 lei, exclusiv TVA., Utilaje dotare minima: statie de preparare a mixturilor asfaltice prevazuta cu dozator pentru fibre siaditivi solizi: 1 buc.;repartizator finisor: 1buc.;autogreder: 1buc.;buldozer: 1buc.;buldoexcavator: 2 buc.;compactor staticautopropulsat: 2 buc.;compactor pe pneuri: 1 buc.;masina de marcaj: 1buc.;freza asfalt 1buc. ;incarcatorfrontal: 1buc.;reciclator: 1buc.;autobasculanta minim 16 tone: 8buc.In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru alasocierii este obligat sa prezinte Formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare, Declaratia privind efectivele medii de personal.Personal necesar - nivel minim: 1 sef de santier, inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri cuexperienta profesionala de minim de 5 ani in inginerie; 1 responsabil tehniccu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri;1 responsabilcu controlul calitatii (CTC), inginer sau subinginer constructor de drumuri sipoduri;1 inginer topograf;4 persoane cu calificare asfaltator;4 persoane cucalificare masinist utilaje;4 persoane cu calificare conducator auto.In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru alasocierii este obligat sa prezinte Anexa nr. 9 din Sectiunea Formulare., Informatii privind subcontractantii.Nu se accepta subcontractarea inintegralitate a lucrarilor. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO9001 :2008, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectulprocedurii - lucrari de constructii drumuri -, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura sistampila, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea luide implicare in realizarea contractului., Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unuiSistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatieiSR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru obiecte de activitaterelevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii drumuri -, in copie certificata ?conform cuoriginalul? cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea luide implicare in realizarea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP (www.e-licitatie.ro) , atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 18:43