Achizitie publica - ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri comunale, deszapeziri Comuna Bretea Romana
Detaliu pentru invitatia numarul 327296
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327296/18.05.2012
Denumire contract: ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri comunale, deszapeziri Comuna Bretea Romana
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRETEA ROMANA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4521443, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR.15, Bretea Romana, Telefon: 0254733356, Fax: 0254733352
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR.15, Bretea Romana, Romania, cod postal: 337115, telefon: +40 254733356, fax: +40 254733352, persoana de contact: Primaria Bretea Romana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA, NR.15, Bretea Romana, Romania, cod postal: 337115, telefon: +40 254733356, fax: +40 254733352, persoana de contact: Primaria Bretea Romana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri comunale, deszapeziri Comuna Bretea Romana
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare, parcari si drumuri comunale, deszapeziri Comuna Bretea Romana, pe perioada 2012, 2013, 2014, 2015Lucrarile executate vor fi urmatoarele :1. Reparatii trotuare cu demolare si imbracaminte asfaltica;2. Reparatii trotuare cu demolare si imbracaminte din beton de ciment;3. Reparatii cu covor asfaltic BA 16 ? 5 cm;4. Reparatii cu covor asfaltic BA 16 - 5 cm cu frezare;5. Strat de legatura din BAD 25 ;6. Reparatii suprafete burdusite;7. Refaceri de pavaje ? 6 cm;8. Refaceri de pavaje ? 8 cm;9. Imbracaminti rutiere usoare ( I.B.U.);10. Intretinere drumuri pietruite;11. Reparatii cu plombe decapare manuala - 4 cm;12. Reparatii cu plombe decapare mecanica - 4 cm;13. Reparatii cu plombe decapare manuala - 5 cm;14. Reparatii cu plombe decapare mecanica - 5 cm;15. Inlocuire borduri 10 x 15 cm;16. Inlocuire borduri 15 x 25 cm;17. Stabilizarea in situ;18. Inlocuire podete tubulare d=600 mm;19. Inlocuire podete tubulare d=800 mm;20. Asigurare scurgere ape-podete P2;21. Podet tubular d=400 mm;22. Decolmatare santuri;23. Aducere la cota camine cu inlocuire capace;24. Aducere la cota camine fara inlocuire capace;25. Refacere semnalizare rutiera-indicat.triunghiulare;26. Refacere semnalizare rutiera-indicat.circulare;27. Refacere semnalizare rutiera-indicat.octogonale;28. Marcaje longitudinale;29. Marcaje transversale (diverse);30. Reparatii cu mixtura stocabila;31. Deszapezire cu freza zapada, la cerere-activitate iarna;32. Deszapezire cu autogreder, la cerere-activitate iarna;33. Deszapezire cu autobasculanta cu lama si raspanditor, la cerere-activitate iarna;34. Deszapezire cu tractor cu lama, la cerere-activitate de iarna;35. Deszapezire cu incarcator cu cupa, la cerere-activitate de iarna;36. Aprovizionare material antiderapant.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 190, 874 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 63800 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data depunerii ofertelor, egala cu perioada de valabilitate aofertelor.Prin virament bancar in contul RO74 TREZ 3715 006X XX00 1332deschis la Trezoreria Hateg, pentru CIF: 4521443, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.22).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru a fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea sub forma de virament bancar a garantiei de participare, este obligatoriu ca ladata deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limbaromana.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul totalstabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritateacontractanta din valoarea garantiei de participare este 6971 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate indocumentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind situatiapersonala (respectiv neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, : Completare- Formularul 4 din Sectiunea Formulare;Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Jurj Ioan ? primarBeica Ioan ? viceprimarJianu Sidonia ? secretarMot Doru ? responsabil achizitii publice5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgeneral consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Jurj Ioan - primar Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane juridice /fiziceromaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cumentiunea , "conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca detin licenta, emisa de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentruServiciile Comunitare de Utilitati Publice (A.N.R.S.C.), pentru activitatea de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinere infunctiune a acestora pe timp de polei sau inghet, conform Legii serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006 si HGR nr. 745/2007, cumodificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in valabilitatea mentionata deemitent.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, aceasta cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detinelicenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta licenta.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata aacestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada devalabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declaratacastigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarileulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati inRomania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscalacompetenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.- ofertantii ( persoane juridice/fizice straine ) care participa la procedura trebuie sa faca dovada cadetin licenta pentru activitatea de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinere in functiune a acestora pe timp de polei sauinghet. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, aceasta cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine licenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa executeintegral partea din contract pentru care este solicitata aceasta licenta.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.In cazul in care un grupde operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupuluiare obligatia de a prezenta anexa nr. 6, Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani celputin cate 1 contract similar din fiecare categorie de lucrari, adica cel putincate un contract de: Reparatii cu mixtura asfaltica, covoare asfaltice, asanaresuprafete burdusite;Intretinere drumuri pietruite;Stabilizarea in situ apamanturilor;Imbracaminti bituminoase usoare;Pavaje, montare borduri;Marcajerutiere;Lucrari de intretinere, activitate iarna (deszapezire).Se accepta sicontracte ce contin una, mai multe sau toate categoriile de lucrarimentionate mai sus. Suma acestor contracte trebuie sa fie cel putin egalacu 827871lei, exclusiv TVA., Utilaje dotare minima: statie de preparare a mixturilor asfaltice :1 buc.;repartizator finisor: 1buc.;autogreder: 1buc.;buldozer: 1buc.;buldoexcavator: 2 buc.;compactor staticautopropulsat: 2 buc.;compactor pe pneuri: 1 buc.;masina de marcaj: 1buc.;freza asfalt 1buc. ;incarcatorfrontal: 1buc.;reciclator: 1buc.;autobasculanta minim 16 tone: 8buc.;tractor culama: 1buc; autobasc.cu lama si rasp.: 1buc ;freza zapada: 1buc.;autogreder: 1buc.; incarcator cu cupa: 1buc.In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru alasocierii este obligat sa prezinte Formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare., Personal necesar - nivel minim: 1 sef de santier, inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri cuexperienta profesionala de minim de 5 ani in inginerie; 1 responsabil tehniccu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri;1 responsabilcu controlul calitatii (CTC), inginer sau subinginer constructor de drumuri sipoduri;1 inginer topograf;4 persoane cu calificare asfaltator;4 persoane cucalificare masinist utilaje;4 persoane cu calificare conducator auto.In cazul in care oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru alasocierii este obligat sa prezinte Anexa nr. 9 din Sectiunea Formulare., Ofertantul trebuie sa detina laborator autorizat pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau sa prezinte contract de colaborare cu unlaborator autorizat pentru profilurile respective. Laboratorul utilizat in vederea atestarii calitatii lucrarilor trebuie sa aiba gradul II., In cazul in care ofertantul este direct producator, acesta trebuie sa prezinte ?Certificate de conformitate? , emise de organisme de certificare abilitate, pentru mixturile asfaltice, betoanele, pavajele, bordurile utilizate in oferta., In cazul in care ofertantul cumpara de la terti furnizori, acesta trebuie sa prezinte ? Certificate pentru controlul productiei in fabrica? , emise de organisme de certificare abilitate, pentru mixturile asfaltice utilizate in ofertasi ?Certificate de conformitate? , emise de organisme de certificare abilitate, pentru betoanele, pavajele, bordurile utilizate in oferta., Informatii privind subcontractantii.Nu se accepta subcontractarea inintegralitate a lucrarilor. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO9001 :2008, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectulprocedurii - lucrari de constructii drumuri si alte activitati de curatenie(deszapezire) -, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura sistampila, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea luide implicare in realizarea contractului., Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unuiSistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatieiSR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru obiecte de activitaterelevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii drumuri sialte activitati de curatenie (deszapezire) -, in copie certificata ?conform cuoriginalul? cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea luide implicare in realizarea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN INTREGIME PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 08:46