Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri comunale Comuna Santamaria Orlea


Detaliu pentru invitatia numarul 340678
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SINTAMARIA ORLEA (CONSILIUL LOCAL SINTAMARIA ORLEA JUD HUNEDOARA)
Numar invitatie: 340678/07.12.2012
Denumire contract: ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri comunale Comuna Santamaria Orlea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINTAMARIA ORLEA (CONSILIUL LOCAL SINTAMARIA ORLEA JUD HUNEDOARA)Cod fiscal: 5453800, Adresa: Str. Principala, nr. 130, Santamaria-Orlea, Telefon: +40 0254770630, Fax: +40 0254777310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 130, Santamaria-Orlea, Romania, cod postal: 337440, telefon: +40 0254770630, fax: +40 0254777310, persoana de contact: Valeriu Stoicuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr. 130, Santamaria-Orlea, Romania, cod postal: 337440, telefon: +40 0254770630, fax: +40 0254777310, persoana de contact: Valeriu Stoicuta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri comunale Comuna Santamaria Orlea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare, parcari si drumuri comunale Comuna Santamaria OrleaLucrarile executate vor fi urmatoarele :1.Reparatii trotuare (decapare manuala+covor asfaltic BA 8 ? 4 cm) ;2. Reparatii trotuare cu demolare si imbracaminte asfaltica;3. Reparatii trotuare cu demolare si imbracaminte din beton de ciment;4. Reparatii covor asfaltic BA 16 ? 5 cm;5. Reparatii covor asfaltic BA 16 ? 5 cm cu frezare ;6. Strat de legatura din BAD 25 ;7. Reparatii suprafete burdusite;8. Refaceri de pavaje ? 6 cm;9. Refaceri de pavaje ? 8 cm;10. Imbracaminti rutiere usoare ( I.B.U.);11. Intretinere drumuri pietruite;12. Reparatii cu plombe decapare manuala - 4 cm;13. Reparatii cu plombe decapare mecanica - 4 cm;14. Reparatii cu plombe decapare manuala - 5 cm;15. Reparatii cu plombe decapare mecanica - 5 cm;16. Inlocuire borduri 10 x 15 cm;17. Inlocuire borduri 15 x 25 cm;18. Stabilizarea in situ;19. Inlocuire podete tubulare d=600 mm;20. Inlocuire podete tubulare d=800 mm;21. Asigurare scurgere ape-podete P2;22. Podet tubular d=400 mm;23. Decolmatare santuri;24. Aducere la cota camine cu inlocuire capace;25. Aducere la cota camine fara inlocuire capace;26. Marcaje longitudinale;27. Marcaje transversale (diverse);28. Reparatii cu mixtura stocabila;29. Achizitionare mixtura asfaltica tip BAD25;30. Achizitionare mixtura asfaltica tip BA16;31. Achizitionare mixtura asfaltica tip BA8.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 540, 651 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 50000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Prin virament bancar in contul RO60TREZ3715006XXX000614deschis laTrezoreriaHategsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.23).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limbaromana.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul totalstabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritateacontractanta din valoarea garantiei de participare este 6320, 65 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate indocumentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare;Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Oprean Dumitru-Ioan- Primarul comunei Santamaria Orlea , Pescari Ion - viceprimarul comunei Santamaria Orlea, Vasinca Fedi- Secretar comuna Santamaria Orlea, Stefanie Lizica- Compartiment Financiar Contabilitate, Stoicuta Valeriu -Achizitii publice . Persoanele ce fac parte din Comisia PRIMARIA COMUNEI SANTAMARIA ORLEA pentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, administrarea domeniului public si privat al comunei Santamaria Orlea formata din consilieri Jurconi Petru, Dragos Ionel, Pescari Ion, Ardelean Silviu, Rasadea Samuel-Dorel.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgeneral consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane juridice /fiziceromaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cumentiunea , "conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata aacestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declaratacastigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarileulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati inRomania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscalacompetenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Prezentarea bilanturilor contabile pentru ultimii 3 ani.Cerinta minima obligatorie: prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.Acestea trebuie sa fie vizate si inregistrate de organele competente.Bilanturile se vor prezenta in copie conform cu originalul., Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 1.277.940lei (exclusivTVA), In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintariisi dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, ca la momentul semnarii contractului, in cazul declararii ofertei sale ca fiindcastigatoare, va avea acces sau va avea disponibile resurse realenegrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci ori altemijloace financiare in valoare de minim 159.742Lei sau echivalent, pentruo perioada de 3 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2. Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin cate 1 contract similar din fiecare categorie de lucrari, adica cel putincate un contract de: Reparatii cu mixtura asfaltica, covoare asfaltice, asanaresuprafete burdusite;Intretinere drumuri pietruite; Stabilizarea in situ apamanturilor; Imbracaminti bituminoase usoare;Pavaje, montare borduri;Marcajerutiere. Se accepta si contracte ce contin una, mai multe sau toate categoriile de lucrari mentionate mai sus. Suma acestor contracte trebuie sa fie cel putin egalacu 638.970lei, exclusiv TVA., Continuare cerinta nr. 2Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala;sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii ale informatiilor relevante privind indeplinirea experientei similare, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului., Cerinta nr. 3. Utilaje dotare minima : statie de preparare a mixturilor asfaltice: 1 buc.;repartizator finisor: 1buc.; autogreder: 1buc.;buldozer: 1buc.;buldoexcavator: 2 buc.; compactor staticautopropulsat: 2 buc.;compactor pe pneuri: 1 buc.;masina de marcaj: 1buc.;freza asfalt 1buc. ;incarcator frontal: 1buc.;reciclator: 1buc.;autobasculanta :8buc.- se va prezenta documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice.-se va prezenta raportul de inspectie tehnica si autorizatia de mediu conforme si valabile pentru statia de preparare a mixturii asfaltice; raport de inspectie tehnica conform si valabil pentru repartizatorul finisor., Cerinta nr. 4. Personal necesar - nivel minim: 1 sef de santier, inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri cuexperienta profesionala de minim de 5 ani in inginerie; 1 responsabil tehniccu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri;1 responsabilcu controlul calitatii (CTC), inginer sau subinginer constructor de drumuri sipoduri;1 inginer topograf;4 persoane cu calificare asfaltator;4 persoane cucalificare masinist utilaje;4 persoane cu calificare conducator auto.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul., Cerinta nr. 5. Ofertantul trebuie sa detina laborator autorizat pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau sa prezinte contract de colaborare cu un laborator autorizat pentru profilurile respective. Laboratorul utilizat in vederea atestarii calitatii lucrarilor trebuie sa aiba gradul II.Se vor prezenta urmatoarele documente : - documentul de detinere sau contractul de colaborare, in copie conform cu originalul ;
- autorizatia laboratorului de grad II, in copie conform cu originalul ., Cerinta nr. 6. Informatii privind subcontractantii. Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO9001 :2008, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectulprocedurii - lucrari de constructii drumuri-, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura sistampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatieiSR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru obiecte de activitaterelevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii drumuri-, in copie certificata ?conform cuoriginalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer