Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, drumuri comunale, deszapeziri in Comuna Luncoiu de Jos


Detaliu pentru invitatia numarul 345412
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LUNCOIU DE JOS
Numar invitatie: 345412/17.04.2013
Denumire contract: ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, drumuri comunale, deszapeziri in Comuna Luncoiu de Jos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUNCOIU DE JOSCod fiscal: 4468323, Adresa: LUNCOIU DE JOS, NR.119, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Telefon: +40 0254684610, Fax: +40 0254684610
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LUNCOIU DE JOS, NR.119, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Romania, cod postal: 337310, telefon: +40 0254684610, fax: +40 0254684610, persoana de contact: DOINEL BANEASA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LUNCOIU DE JOS, NR.119, JUDETUL HUNEDOARA, Luncoiu de Jos, Romania, cod postal: 337310, telefon: +40 0254684610, fax: +40 0254684610, persoana de contact: DOINEL BANEASA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, drumuri comunale, deszapeziri in Comuna Luncoiu de Jos
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii strazi, drumuri comunale, deszapeziri Comuna Luncoiu de JosLucrarile executate vor fi urmatoarele :1. Reparatii covor asfaltic BA 16 ? 5 cm;2. Reparatii covor asfaltic BA 16 ? 5 cm cu frezare ;3. Strat de legatura din BAD 25 ;4. Reparatii suprafete burdusite;5. Imbracaminti rutiere usoare ( I.B.U.);6. Intretinere drumuri pietruite;7. Reparatii cu plombe decapare manuala - 4 cm;8. Reparatii cu plombe decapare mecanica - 4 cm;9. Reparatii cu plombe decapare manuala - 5 cm;10. Reparatii cu plombe decapare mecanica - 5 cm;11. Stabilizarea in situ;12. Inlocuire podete tubulare d=600 mm;13. Inlocuire podete tubulare d=800 mm;14. Asigurare scurgere ape-podete P2;15. Podet tubular d=400 mm;16. Decolmatare santuri;17. Santuri din beton;18. Marcaje longitudinale;19. Marcaje transversale (diverse);20. Reparatii cu mixtura stocabila;21. Deszapezire cu autogreder, la cerere-activitate iarna;22. Deszapezire cu autobasculanta cu lama si raspanditor, la cerere-activitate iarna;23. Deszapezire cu tractor cu lama, la cerere-activitate de iarna;24. Deszapezire cu buldoexcavatorcu cupa, la cerere-activitate de iarna;25. Aprovizionare material antiderapant;26. Achizitionare mixtura asfaltica tip BAD25;27. Achizitionare mixtura asfaltica tip BA16;
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 088 - 1, 800, 063 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 36.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Prin virament bancar in contul RO92TREZ36924510220XXXXX deschis la Trezoreria Brad sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.23).Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la cursul de schimb BNR la data publicarii invitatiei de participare.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul totalstabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritateacontractanta din valoarea garantiei de participare este 5.580, 06 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate indocumentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului subsecvent de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratiaprivind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.- Cazier judiciar si cazier fiscal pentru operatorul economic.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratiaprivind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul pentru lit. a, c1 si d.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare;Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante :1.Malea Ancuta Ioana, Presedinte, Resp Achizitii Publice2.Rusu Lucia., Membru, Secretar UAT3.Ciuclan Ileana, Membru, Contabil4.Mindula Florea, Membru supleant, Sef SVSUPersoane cu decizii in cadrul autoritatii contractante: Dud Calin Dorin Primar, Benea Leba Ramona Maria Viceprimar, Rusu Lucia-Secretar, Ciuclan Ileana-Compartiment Financiar-Contabilitate, Petrut Viorel- sef serviciu UADPP-Achizitii publice.Persoanele ce fac parte dinComisiacomunei Luncoiu de Jos pentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, formata din consilieri: Boldura Romulus-Alin, Bota Nicolae-Daniel, Isac Adina-Ana-Maria, Jurca Claudia-Elena, Jurj Daniel-Teodor, Petrut Ioan, Petrut Olimpiu-Florin, RadulovGabriela, Vasiu Alexe-Ionel, Dan Dan Ioan6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritorialaactiveaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor;b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptulca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupacaz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectuluiprocedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale ladata limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copieconform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca detin licenta, emisa de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentruServiciile Comunitare de Utilitati Publice (A.N.R.S.C.), pentru activitatea de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinere infunctiune a acestora pe timp de polei sau inghet, conform Legii serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006 si HGR nr. 745/2007, cumodificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, aceasta cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detinelicenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta licenta.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezentadocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limbaromana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categorieiprofesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vedereaindeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)- ofertantii ( persoane juridice/fizice straine ) care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca detin licenta pentru activitatea de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinere in functiune a acestora pe timp de polei sau inghet. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, aceasta cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine licenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta licenta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta cifrade afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabilsau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente)., Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri. Nivelulminim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel multultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 900.000 lei (exclusiv TVA).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintariisi dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnariicontractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumentefinanciare in valoare de minim 375.000 lei pentru o perioada de 10 luni.Ofertantul va prezenta documente sau alte inscrisuri din partea unitatiibancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale(sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozitebancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea desustinere a lucrarii) pentru o valoare cel putin egala cu 375.000 lei avand cadestinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezenteiproceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cuoriginalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare cumulata de minim 450.000 lei exclusiv TVA, insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Cerinta nr. 2. Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani celputin cate 1 contract similar din fiecare categorie de lucrari, adica cel putincate un contract de: Reparatii cu mixtura asfaltica, covoare asfaltice, asanaresuprafete burdusite;Intretinere drumuri pietruite;Stabilizarea in situ apamanturilor;Imbracaminti bituminoase usoare;Marcaje rutiere;Lucrari de intretinere, activitate iarna (deszapezire).Se accepta si contracte ce contin una, mai multe sau toate categoriile de lucrari mentionate mai sus. Suma acestor contracte trebuie sa fie cel putin egala cu 450.000lei, exclusiv TVA., Continuare cerinta nr. 2Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrarifinalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de procesverbalde receptie partiala;sau lucrari receptionate insotite de proces-verballa terminarea lucrarilor;sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal dereceptie finala. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie.Respectivele certificari iundica beneficiarii, indiferent dacaacestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada silocul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitatecu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3. Utilaje dotare minima : statie de preparare a mixturilor asfaltice: 1 buc.;repartizator finisor: 1buc.; autogreder: 1buc.;buldozer: 1buc.;buldoexcavator: 1 buc.; compactor staticautopropulsat: 2 buc.;compactor pe pneuri: 1 buc.;masina de marcaj: 1buc.;freza asfalt 1buc. ;incarcator frontal: 1buc.;reciclator: 1buc.;autobasculanta :1buc.;tractor cu lama: 1buc; autobasc.cu lama si rasp.: 1buc ;freza zapada: 1buc.; autogreder: 1buc.; incarcator cu cupa: 1buc.- se va prezenta documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice., Cerinta nr. 4. Personal necesar - nivel minim: 1 sef de santier, inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri cuexperienta profesionala de minim de 5 ani in inginerie; 1 responsabil tehniccu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri;1 responsabilcu controlul calitatii (CTC) decizia de numire ca responsabil cu asigurarea calitatii;1 inginer topograf;Personal de executie calificat : asfaltatori;mecanici utilaje; conducatori auto.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul.Pentru personalul de executie (calificat)se vor prezenta urmatoareledocumente: declaratie de disponibilitate, diploma de calificare., Cerinta nr. 5. Ofertantul trebuie sa detina laborator autorizat pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau sa prezinte contract de colaborare cu un laborator autorizat pentru profilurile respective (Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare).Se vor prezenta urmatoarele documente : - documentul de detinere sau contractul de colaborare sau angajament de punere la dispozitie , in copie conform cu originalul ;, Cerinta nr. 6. Se va completa Formularul nr.13 - Model declaratiesubcontractanti.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economicare, eventual, intentia sa o subcontracteze.Autoritatea contractanta solicita aceste informatii iar ofertantul are obligatiade a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa lesubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 dinOUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO9001 :2008 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectulprocedurii - lucrari de constructii drumuri si alte activitati de curatenie(deszapezire) -, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura sistampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatieiSR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru obiecte de activitaterelevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii drumuri sialte activitati de curatenie (deszapezire) -, in copie certificata ?conform cuoriginalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer