Achizitie publica - ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri comunale, deszapeziri Comuna Soimus
Detaliu pentru invitatia numarul 345838
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345838/24.04.2013
Denumire contract: ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri comunale, deszapeziri Comuna Soimus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOIMUSCod fiscal: 4468358, Adresa: SOIMUS, STR. PRINCIPALA, NR.310, JUD. HUNEDOARA, soimus, Telefon: +40 0254237350, Fax: +40 0254237350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOIMUS, STR. PRINCIPALA, NR.310, JUD. HUNEDOARA, soimus, Romania, cod postal: 337450, telefon: +40 0254237350, fax: +40 0254237350, persoana de contact: NELU PREHAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOIMUS, STR. PRINCIPALA, NR.310, JUD. HUNEDOARA, soimus, Romania, cod postal: 337450, telefon: +40 0254237350, fax: +40 0254237350, persoana de contact: NELU PREHAR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare si drumuri comunale, deszapeziri Comuna Soimus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii strazi, trotuare, parcari si drumuri comunale, deszapeziri Comuna SoimusLucrarile executate vor fi urmatoarele :1.Reparatii trotuare (decapare manuala+covor asfaltic BA 8 ? 4 cm) ;2. Reparatii trotuare cu demolare si imbracaminte asfaltica;3. Reparatii trotuare cu demolare si imbracaminte din beton de ciment;4. Reparatii covor asfaltic BA 16 ? 5 cm;5. Reparatii covor asfaltic BA 16 ? 5 cm cu frezare ;6. Strat de legatura din BAD 25 ;7. Reparatii suprafete burdusite;8. Refaceri de pavaje ? 6 cm;9. Refaceri de pavaje ? 8 cm;10. Imbracaminti rutiere usoare ( I.B.U.);11. Intretinere drumuri pietruite;12. Reparatii cu plombe decapare manuala - 4 cm;13. Reparatii cu plombe decapare mecanica - 4 cm;14. Reparatii cu plombe decapare manuala - 5 cm;15. Reparatii cu plombe decapare mecanica - 5 cm;16. Inlocuire borduri 10 x 15 cm;17. Inlocuire borduri 15 x 25 cm;18. Stabilizarea in situ;19. Inlocuire podete tubulare d=600 mm;20. Inlocuire podete tubulare d=800 mm;21. Asigurare scurgere ape-podete P2;22. Podet tubular d=400 mm;23. Decolmatare santuri;24. Aducere la cota camine cu inlocuire capace;25. Aducere la cota camine fara inlocuire capace;26. Marcaje longitudinale;27. Marcaje transversale (diverse);28. Reparatii cu mixtura stocabila;29. Deszapezire cu freza zapada, la cerere-activitate iarna;30. Deszapezire cu autogreder, la cerere-activitate iarna;31. Deszapezire cu autobasculanta cu lama si raspanditor, la cerere-activitate iarna;32. Deszapezire cu tractor cu lama, la cerere-activitate de iarna;33. Deszapezire cu incarcator cu cupa, la cerere-activitate de iarna;34. Aprovizionare material antiderapant;35. Achizitionare mixtura asfaltica tip BAD25;36. Achizitionare mixtura asfaltica tip BA16;37. Achizitionare mixtura asfaltica tip BA8.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 029, 192 - 2, 000, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 40.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Prin virament bancar in contul RO68TREZ3665006XXX002138 deschis la TREZORERIA DEVA sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.23).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este 5.780, 48 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul pentru lit. a, c1 si d.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare;Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Primar Comuna Soimus: Irimie Mihai Gabriel, Viceprimar: Lugojan Dorin Andrei, Secretar: Macra Iuliana, Compartiment Financiar-Contabilitate: Tomus Georgeta Janeta, Responsabil Achizitii publice Prehar Nelu, Compartiment urbanism Investitii Jula Viorica. Persoanele ce fac parte din Comisia PRIMARIA COMUNEI SOIMUS pentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, administrarea domeniului public si privat al comunei Soimus formata din consilieri Consilier local: cl Bogdan Daniel Ioan, cl Bozan Florin Dorinel, cl Lupas Cristina, cl Oprea Maria Florica, cl Pascondrea Marius Marcel, cl Motoc Ion Dorel, cl Dubar Mirel Daniel, cl Goia Marius Ioan, cl Logojan Dorel, cl Male Ioan, cl Vasiu Antone, cl Popa Ovidiu Ioan.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgeneral consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale ladata limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca detin licenta, emisa de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (A.N.R.S.C.), pentru activitatea de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinere infunctiune a acestora pe timp de polei sau inghet, conform Legii serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006 si HGR nr. 745/2007, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, aceasta cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine licenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta licenta.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezentadocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limbaromana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)- ofertantii ( persoane juridice/fizice straine ) care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca detin licenta pentru activitatea de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinere in functiune a acestora pe timp de polei sau inghet. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, aceasta cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine licenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta licenta.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2. Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani celputin cate 1 contract similar din fiecare categorie de lucrari, adica cel putincate un contract de: Reparatii cu mixtura asfaltica, covoare asfaltice, asanaresuprafete burdusite;Intretinere drumuri pietruite;Stabilizarea in situ apamanturilor;Imbracaminti bituminoase usoare;Pavaje, montare borduri;Marcajerutiere;Lucrari de intretinere, activitate iarna (deszapezire).Se accepta sicontracte ce contin una, mai multe sau toate categoriile de lucrari mentionate mai sus. Suma acestor contracte trebuie sa fie cel putin egala cu 1.029.192lei, exclusiv TVA.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3. Utilaje dotare minima : statie de preparare a mixturilor asfaltice: 1 buc.;repartizator finisor: 1buc.; autogreder: 1buc.;buldozer: 1buc.;buldoexcavator: 2 buc.; compactor staticautopropulsat: 2 buc.;compactor pe pneuri: 1 buc.;masina de marcaj: 1buc.;freza asfalt 1buc. ;incarcator frontal: 1buc.;reciclator: 1buc.;autobasculanta :8buc.;tractor cu lama: 1buc; autobasc.cu lama si rasp.: 1buc ;freza zapada: 1buc.; autogreder: 1buc.; incarcator cu cupa: 1buc.- se va prezenta documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice.-se va prezenta raportul de inspectie tehnica si autorizatia de mediu conforme si valabile pentru statia de preparare a mixturii asfaltice; raport de inspectie tehnica conform si valabil pentru repartizatorul finisor., Cerinta nr. 4. Personal necesar - nivel minim: - 1 sef de santier, inginer sau subinginer constructor de drumuri si poduri cuexperienta profesionala de minim de 5 ani in inginerie ? se va prezenta CV in original semnat si datat, declaratie de disponibilitate/angajament de participare in original semnat si datat, diploma de studii;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri - se va prezenta CV in original semnat si datat, declaratie de disponibilitate/angajament de participare in original semnat si datat, atestat si legitimatie;
- 1 responsabil cu controlul calitatii (CTC) - se va prezenta CV in original semnat si datat, declaratie de disponibilitate/angajament de participare in original semnat si datat, decizie de numire;
- 1 inginer topograf - se va prezenta CV in original semnat si datat, declaratie de disponibilitate/angajament de participare in original semnat si datat, diploma de studii;
- asfaltatori - se va prezenta declaratie de disponibilitate/angajament de participare in original semnat si datat, diploma de studii;
- mecanici utilaje - se va prezenta declaratie de disponibilitate/angajament de participare in original semnat si datat, diploma de studii;
- conducatori auto - se va prezenta declaratie de disponibilitate/angajament de participare in original semnat si datat, diploma de studii;, Cerinta nr. 5. Ofertantul trebuie sa detina laborator autorizat pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau sa prezinte contract de colaborare cu un laborator autorizat pentru profilurile respective. Laboratorul utilizat in vederea atestarii calitatii lucrarilor trebuie sa aiba gradul II (Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare).Se vor prezenta urmatoarele documente : - documentul de detinere sau contractul de colaborare, in copie conform cu originalul ;, Cerinta nr. 6. Informatii privind subcontractantii.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante. Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectulprocedurii - lucrari de constructii drumuri si alte activitati de curateniedeszapezire) -, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru obiecte de activitaterelevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii drumuri sialte activitati de curatenie (deszapezire) -, in copie certificata ?conform cuoriginalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 14:50