Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru "Lucrari de marcaje rutiere pe reteaua de drumuri judetene din judetul Satu Mare"


Detaliu pentru invitatia numarul 348334
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SATU MARE
Numar invitatie: 348334/11.06.2013
Denumire contract: Acord cadru "Lucrari de marcaje rutiere pe reteaua de drumuri judetene din judetul Satu Mare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SATU MARECod fiscal: 3897378, Adresa: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Telefon: +40 261807108, Fax: +40 261710495
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, persoana de contact: Registratura Consiliului Judetean Satu Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, loc.Satu Mare, mun.Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de interes judetean)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru "Lucrari de marcaje rutiere pe reteaua de drumuri judetene din judetul Satu Mare"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru are ca si scop sporirea sigurantei circulatiei pe drumurile judetene din judetul Satu Mare pentru executarea de marcaje rutiere.Durata acordului-cadru: 24 luni, dupa cum urmeaza: - in anul 2013 ? 6 luni;
- in anul 2014 ? 12 luni;
- in anul 2015 ? 6 luni.
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 800, 001 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 36.000 leib) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la data limita de depunere a oferteic) Forma de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform Formular A - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
- Virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr.RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.d) In cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa pe fond, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazuta la art.278ยน alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 5.580 lei in cazurile prevazute la alin.(2) si (5) ale aceluiasi articol. Se va completa Formular A. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii contractante.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVASe constituie prin: a.) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform Formular B - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, avand durata de valabilitate cel putin egala cu durata de executie la care se adauga perioada garantiei de buna executie, plus o perioada de 21 de zile necesare efectuarii receptiei finale conform prevederilor HG nr.273/1994, cu modificarile si completarile ulterioare.b.) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.c.) Daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se restituie, dupa cum urmeaza: a) 70 % din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.1.Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 2 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181, lit.a, c' si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioareOfertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.69^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Riedl Rudolf, Crasnai Mihaela Elena Ana, Mandrut Marius Vasile, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Dragos Mihaela Alina, Goia Mihaela Ileana, Seres Ioan, Faur Marcel Vasile, Nagy Adalbert, Bota Alexandru Mihai, Dobran Anca Delia, Ardelean Ciprian George, Bran Ioana, Barcza Daniel Botond, Berinde Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Buzgau Oliviu Aurel, Ciocan Vasile, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Kovacs Mate, Lazar Daliana Stefania, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca loan, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Panea Alexandru, Pinter Jozsef, Riscau Gheorghe, Rus loan, Rusu Grigore Mihail, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Veres Istvan, Viman Ioan Vasile.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Ofertantul va depune: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. 1. Certificat constatator, emis de ONRCPersoane juridice/fizice romane: Ofertantul va depune: -Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.- Declaratie pe propria raspundere in care va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator depus sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentePersoane fizice romane: Ofertantul va depune: Autorizatia de functionare PFA.Persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.-Declaratie pe propria raspundere in care va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in documentele edificatoare depuse sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: - Ofertantului desemnat castigator, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 500.000 leiOfertantul va depune: 1.1 Fisa de informatii generale - conform Formularului 6 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.1.2 Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro, la cursul Leu/Euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei.Anul 2012:1 Euro = 4, 4560 Lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data depunerii ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari de marcaje rutiere executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor)Se solicita ca ofertantii sa faca dovada executarii de lucrari similare (marcaje rutiere) prin cel pu?in 1 contract, sens in care, Ofertantul va depune: 1.1 Declaratie privind lista principalelor lucrari de marcaje rutiere executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), conform Formularului 9 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.1.2 Certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pentru contractul ce dovedeste indeplinirea cerintei.Nota: Conversia in Lei a valorii contractului se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor in care au fost executate lucrarile, sau la cursul Bancii Nationale din tara de resedinta a ofertantului, in cazul nerezidentilor, pentru anul/anii indeplinirii contractului, respectiv: Anul 2010:1 Euro =4, 2099 Lei;Anul 2011:1 Euro =4, 2379 Lei;Anul 2012:1 Euro =4, 4560 LeiDupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceasta declara?ie., 2. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada dispunerii sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/ prestari servicii, etc.) sau printr-un angajament ferm din partea operatorului economic, a urmatorului minim de utilaje, instalatii, echipamente tehnice: - 1 buc. marcator autopropulsat dotat cu, rezervor microbile, programator electronic pentru modul de lucru automat.- 1 buc. marcator cu propulsie manuala dotat cu pompa airless, rezervor microbile, pentru executia marcajelor transversale si diverse.- 1 buc. autospeciala dotata cu perii si instalatii de spalare pentru curatirea suprafetei de lucru.- 50 conuri de protectie reflectorizante, - 1 panouri mobile de semnalizare a lucrarii.Ofertantul va depune: 2.1 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - Formularul 10 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire- Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de inchiriere / colaborare / prestari servicii a utilajelor., 3. Lista cu personalul angajat, conform Formularului 14 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, insotita de CV-urile persoanei responsabile cu indeplinirea contractului si a persoanei responsabile cu calitatea.Ofertantul va depune: - CV-uri semnate in original pentru persoana responsabila cu indeplinirea contractului si pentru persoana responsabila cu calitatea.- decizia de numire sau atestatul CQ in domeniullucrari de drumuri, emis de un organ competent in domeniu, valabila la data limita de depunere a ofertelor pentru persoana responsabila cu calitatea., 4. Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va depune: 4.1 Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 7, precum si Anexa la Formularul 7 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Nota: Daca este cazul, 5.Alte cerinte: Precizari privind asocierea- in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
- unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata facturilor aferente lucrarilor se va face catre liderul asociatiei;
- ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului.Ofertantul va depune: 5.1 Formularul 8 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea III ?Formulare? a documentatiei de atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii, daca este cazul.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art.44 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Standarde de asigurare a calitatii - certificat ISO 9001:2008 sau echivalentOfertantul va depune urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent.Note: 1.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.3. Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.5. Nu se admit ofertanti in curs de certificare, exceptie facand situatia in care ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta rezulta ca ofertantul va primi certificarea.6. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de catre un traducator autorizat., 2. Standarde de protectia mediului - certificat ISO 14001 insau orice alte documente echivalente.Ofertantul va depune urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri, respectiv ISO 14001 sau echivalent.Note: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.3. Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor privind protectia mediului asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.5. Nu se admit ofertanti in curs de certificare, exceptie facand situatia in care ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta rezulta ca ofertantul va primi certificarea.6. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de catre un traducator autorizat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer