Achizitie publica - Acord cadru lucrari de reparatii si intretinere drumuri forestiere - Directia Silvica Botosani
Detaliu pentru invitatia numarul 351190
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351190/25.07.2013
Denumire contract: Acord cadru lucrari de reparatii si intretinere drumuri forestiere - Directia Silvica Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pacea, nr. 47, Botosani, Romania, cod postal: 710013, telefon: +40 231512882, fax: +40 231512882, persoana de contact: Comp. achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Botosani, loc. Botosani, str. Pacea, nr. 47, telefon 0231512882
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru lucrari de reparatii si intretinere drumuri forestiere - Directia Silvica Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari specificate in caietul de sarciniValoare diverse si neprevazute: nu este cazul
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 513 - 944, 790.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot 1 - 2500 lei, Lot 2 - 2200 lei, Lot 3 - 3800 lei, Lot 4 - 3400 lei, Lot 5 - 2100 lei, Lot 6 - 70 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - depunere numerar la casieria autoritatii contractante fie: ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont in lei RO91RZBR0000060007677954 ? Raiffeisen Bank Botosani). Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Data la care se va face echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile(cont in valuta RO71RZBR0000060012856077 - Raiffeisen Bank Botosani). In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art. 90, alin.1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilant contabil pe anul 2012, Cerinta nr. 2 Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu : lot1 = 141223 lei, lot2 = 72328 lei, lot3 = 163978 lei, lot4 = 183683 lei, lot5 = 95542 lei, lot6 = 4657 lei. Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atat in lei cat si in euro. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Nota: Nivelul minim al cifrei medii globale de afaceri trebuie indeplinit pentru fiecare lot ofertat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa fi executat lucrari de genul celor ce se achizitioneaza prin prezenta documentatie in ultimii 3 ani. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii trei ani?., Cerinta nr.2. Experienta similara Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document (contractinsotit de proces verbal de receptie sau alte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar) prin care sa faca dovada ca a executat lucrari similare in valoare minima de : Lot 1 - 70611 lei, Lot 2 ? 36164 lei, Lot 3 ? 81989 lei, Lot 4 ? 91841 lei, Lot 5 ? 47771 lei, Lot 6 - 2328 lei.Nota: Experienta similara trebuie indeplinita pentru fiecare lot ofertat., Cerinta nr. 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 11:38