Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU-LUCRARI DE REPARATII SI INTRETINERE DRUMURI FORESTIERE-D.S.TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 351443
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 351443/31.07.2013
Denumire contract: ACORD CADRU-LUCRARI DE REPARATII SI INTRETINERE DRUMURI FORESTIERE-D.S.TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Isaccei nr.25, Tulcea, Romania, cod postal: 820166, telefon: +40 240517712, fax: +40 240516425, persoana de contact: compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Tulcea, Str.Isaccei nr.25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU-LUCRARI DE REPARATII SI INTRETINERE DRUMURI FORESTIERE-D.S.TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari specificate in caietul de sarcini.Valoare diverse si neprevazute nu este cazul.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 490, 824 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de : Lot 1-2800 lei, Lot 2-4100 lei, Lot 3-2300 lei, Lot 4-9400 lei, Lot 5-2800 lei, Lot 6-8200 lei.Data la care se care se calculeaza echivalenta leu/alta valuta-3 zile de la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constutuire a garantiei de participare: se constituie prin virament bancar(cont RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809, deschis la Raiffeisen Bank Tulcea)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original la sediul DS Tulcea, sau numerar la casieria DS Tulcea.Modul de restituire a garantiei de participare: garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88, alin.1, 2, 3 din H.G.925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in cererea de restituire a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art.90, alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "Scrisoare de garantie bancara de buna executie" , instrument care va fi prezentat A.C.in original, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.34/2006-formular nr.6 din sectiunea formulare insotita de: certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , certificat eliberat de autoritatile locale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.2-Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006-se va completa "Declaratie privind eligibilitatea"-formularul nr.3 din sectiunea formulare.Cerinta nr.3-Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia de a completa formularul nr.5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr.4-Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G.34/2006-se va completa formularul nr.14 din sectiunea formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Tulcea, implicate in procedura de atribuire: Enescu Paula, Petcu Costel, Benga Carmen, Apahidean Felicia, Lupu Paul.Cerinta nr.5-Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele nr.2 si 4 din sectiunea formulare-Informatii generale si Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Datele prevazute in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare, Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari executate.Cerinta nr.2-Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are in propietate sau inchiriere urmatoareleutilaje: buldozer, autogreder, buldoexcavator, incarcator frontal, autobasculanta si compactor.Cerinta nr.3-Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere-formular nr.7 din sectiunea formulare.Cerinta nr.5-Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-formular nr.9 din sectiunea formulare.Cerinta nr.6-Informatii privind asocierea -se va completa formularul nr.11 din sectiunea formulare-Acord de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer