Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU MANUSI CHIRURGICALE STERILE


Detaliu pentru invitatia numarul 357526
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 357526/14.02.2014
Denumire contract: ACORD CADRU MANUSI CHIRURGICALE STERILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU MANUSI CHIRURGICALE STERILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Nr.crt Denumirea U.MCant.Minima Cant.Maxima24 luni1.MANUSI CHIRURGICALENR. 6BUC 7200 86402.MANUSI CHIRURGICALENR. 6.5BUC 52800 633603.MANUSI CHIRURGICALENR. 7BUC 120000 1440004.MANUSI CHIRURGICALENR. 7.5BUC 144000 1728005.MANUSI CHIRURGICALENR. 8BUC 96000 1152006.MANUSI CHIRURGICALENR. 8.5BUC 2400 2880422400 506880
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 464, 640 - 557, 568 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- ofertantii care depun of vor afisa OBLIGATORIU in SEAP dovada constituirii gar. pentru particip, scanata pana la data limita de depunere a of, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3). Dovada constituirii gar. de part. se va trimite in original de catre toti op. ec. pana la data limita de depunere al ofertelor mentionata in invitatia de particip., la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta ??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ? MANUSI CHIRURGICALE?impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE PANA LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR precizata in invitatia de particip. Program REGISTRATURA luni - vineri, intre orele 7, 30-15, 30.Se solicita garantie de participare in valoarede 8000RONPerioada de valab. a gar. de particip: 90 zile, de la data limita de depunere a of.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata- prin virament bancarIn caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii gar. participare, este cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1), litera a) si c) autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar pentru particip, of pierzand astfel suma constituita
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.2 Anexa Modele de formulareCerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Ec. Pintea Sorina- ManagerEc. Checiches Marcela- Director finaciar contabilAs. Pr. Prelucan Florina- As. Sef. UPUAs. Pr. Ofrim Regina- As. Sef. ATIAs. Pr. Sabau Gyongyi- As. Sef. Bloc OperatorAs. Pr. Lenghel Alexandru- As. Sef TraumatologieAs. Pr. Sabou Onorel- As. Sef. UrologieAs. Pr. Isai felicia- As. Sef. ChirurgieAs. Pr. Teglas Maria- As. Sef. GinecologieAs. Pr. Barboloviciu Gina- As. Sef. CardiologieAs. Pr. Cupsa Alexandrina- As. Sef. ReumatologieEc.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize- Sef Birou LegislativEc.Ing. Santa Ionel -Birou Achizitii PubliceModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nrCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010.4 din Anexa Modele de formulare- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 Anexa Modele de formulare Cerinta nr. 1Avizul de functionare si anexe, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176 /2000 privind dispozitivele medicale, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele de calificare se depun in SEAPCerinta nr. 2Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiInformatiile cuprinse din acest document sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila , certificata cu mentiunea ??conform cu originalul?? cu semnatura si stampila, Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Mostre: o mostra / fiecare produs.Se solicita mostre in vedrea stabilirii conformitatii produsului prezentat de catre operatorul economic cu cerintele din caietul de sarcini.Mostrele prezentate de ofertantul castigator se pastreaza ca etalon, iar cele prezentate de ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Cerinta nr.2Se solicita certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor pentru confirmarea marcajului CE pentru fiecare produs ofertat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer