Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru medicamente 3


Detaliu pentru invitatia numarul 354561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL SPITAL TARGU OCNA
Numar invitatie: 354561/09.10.2013
Denumire contract: Acord cadru medicamente 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SPITAL TARGU OCNACod fiscal: 10167490, Adresa: Crizantemelor 9, Targu Ocna, Telefon: +40 0234344129, Fax: +40 0234344126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru medicamente 3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru medicamnete 3
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 619.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Din lipsa spatiului garantia de participare este mentionata pe fiecare lot in parte atat in caietul de sarcini cat si in anexa B.Garantia de participare se constituie, in urmatoarele conditii: a) tip de garantie : irevocabila;b) cuantum: de 1 % din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot in parte, si va fi suma garantiilor aferente loturilor, iar pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.c)perioada de valabilitate: cel putin 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; d) mod de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, sau prin virament bancar in contul Penitenciarului Spital Targu Ocna deschis la Trezoreria Onesti, RO83TREZ0625005XXX002433 , cod fiscal 10167490. Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata. Pe langa depunderea acesteia on-line in SEAP, se va depune si la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: prezentare formulare completate : - formular 1, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la ?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev.art.36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic) Cerinta obligatorie: -formular 2, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/ 2006 , actualizata.-se solicita: = certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.= certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: - formular 3, Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea la art. 69¹: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic) Cerinta obligatorie: - formular 4, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu functie de decizie: director Anca Denise OLAR, sef serviciu economico-administrativ Adrian GROZESCU, sef birou logistica-Laura TERIS , contabil sef Cornelia TEODORESCU, responsabil achizitii Raul SANDU, responsabil viza CFP Antoaneta MIHAI, responsabil sector medical Mikaela ABABEI, agent achizitii Gheorghe NEGOITE, Mariana PRUTEANU- farmacist, Luminita PRUNDEANU-director adjunct medical. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: - formular 5, Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)Alte documente : (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)-Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii Publice valabila la data limita de depunere a ofertelor, care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente conform ORDINULUI Nr. 1964 din 2 decembrie 2008. Nu se solicita autorizatie pentru ofertantii loturilor 2 si 19.? Autorizatia de punere pe piata a medicamentului eliberata de ? Agentia Nationala a Medicamentului.- NOTA: Pentru acele medicamente aflate in procedura de reautorizare vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare, adrese eliberate de ANMDM, pentru medicamentele aflate in procedura de reinnoire a autorizatiei de punere pe piata, inclusiv adresele de confirmare a validarii cererii de reinnoie , in conformitate cu Legea 95/2006, sau orice documente similare conform legilor in vigoare.Conform art.11, alin.(4), din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Conform art.11, alin.(5) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cuprind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - formularul 6(Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Implementare sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN 9001:2008 sau echivalent al acestuia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer