Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru medicamente antibiotice de uz uman


Detaliu pentru invitatia numarul 355627
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Numar invitatie: 355627/12.11.2013
Denumire contract: Acord cadru medicamente antibiotice de uz uman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLADCod fiscal: 4446481, Adresa: str. Republicii, nr. 300, Barlad, Telefon: +40 235416440, Fax: +40 235413303
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru medicamente antibiotice de uz uman
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1 AMOXICILLINUM CAPS. 500mg2 AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM PULB. PT. SOL. INJ. / PERF. 1.2g3 AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM COMPR. FILM. 500mg+125mg4 AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM COMPR. DISPERSABILE 875mg+125mg5 AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM PULB. PT. SUSP. ORALA-35ML 400mg+57mg/5ml6 AMPICILLINUM PULB. PT. SOL. INJ. 1g7 AMPICILLINUM CAPS. 500mg8 AMPICILLINUM PULB. PT. SOL. INJ. 250mg9 AMPICILLINUM PULB. PT. SOL. INJ. 500mg10 AMPICILLINUM + SULBACTANUM PULB. PT. SOL. INJ. 1g+500mg11 AZITHROMYCINUM COMPR. FILM. 500mg12 BENZYLPENICILLINUM PULB. PT. SOL. INJ. 1000000 ui13 BENZYLPENICILLINUM PULB. PT. SOL. INJ. 400000 ui14 CEFALEXINUM CAPS. 500mg15 CEFALEXINUM PULB. PT. SUSP. ORALA 250mg/5ml16 CEFIXIMUM CAPS. 200mg17 CEFOPERAZONUM1 GSOL. INJ.18 CEFOTAXIMUM PULB. PT. SOL. PARENT 1g19 CEFTAZIDIMUM PULB. PT. SOL. INJ. / PERF. 1g20 CEFTRIAXONUM PULB. PT. SOL. INJ. 1g21 CEFUROXIMUM COMPR. FILM. 500mg22 CEFUROXIMUM COMPR. ACOPERITE 250mg23 CEFUROXIMUM PULB. PT. SUSP. INJ. / SOL. INJ. 750mg24 CIPROFLOXACINUM COMPR. FILM. 500mg25 CIPROFLOXACINUM sol perf 200mg26 CIPROFLOXACINUM COMPR. FILM. 250mg27 CLARITHROMYCINUM SR 500MGCOMP FILMATE COMP FILMATE28 CLINDAMYCINUM 300 MG/ 2 ML SOL. INJ.29 COLISTINUM (SULFAS) PULB. PT. SOL. INJ. 1000000ui30 ERTAPENEM SODIC PULB. CONC. SOL. PERF. / INJ. 1g31 GENTAMICINUM40 MGSOL. INJ.32 GENTAMICINUM80 MGSOL. INJ.33 IMIPENEMUM + CILASTATINUM PULB. PT. SOL. INJ.34 LEVOFLOXACINUM PULB.SUSP 5MG/ML-100ML35 LEVOFLOXACINUM COMPR. 500MG36 MEROPENEMUM PULB. PT. SOL. INJ. I.V. / PERF. 1g37 MEROPENEMUM PULB. PT. SOL. INJ. I.V. / PERF. 500mg38 METRONIDAZOLUM COMPR. 250mg39 METRONIDAZOLUMASOL. PERF. PROPOF40 MOXIFLOXACINUM 400 MGCOMP41 MOXIFLOXACINUM 400 ML IV SOL. PERF.42 OXACILLINUM PULB. PT. SOL. INJ. 1g43 OXACILLINUM PULB. PT. SOL. INJ. 500mg44 OXACILLINUM CAPS. 500mg45 PHENOXYMETHYLPENICILLINUM SIROP 400000 ui/5ml46 PIPERACILLINUM+TAZOBACTAMUM LIOF. PT. SOL. INJ. 4.5g47 SULFAMETHOXAZOLUM + TRIMETHOPRIMUM COMPR. 400mg+80mg48 VANCOMYCINUM (HYDROCHLORIDUM) PULB. LIOF. PT. SOL. INJ. 1g
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 166.55 - 571, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se poate constitui prin virament bancar in contul: RO 97TREZ6575041XXX000933 Trez.Barlad, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o se va lua in considerare data de soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin trans.depunere la sediul aut. contr. si obligatoriu in SEAPinainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.Per.de val.a G.P.care trebuie sa fie cel putin egala cu per.de val.a ofertei 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada const.G.P.trebuie sa fie prez.cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor conf.art.86, alin.6 din H.G.925/2006. Echivalenta leu/alta valuta in functie de cursul BNR din data de 29.10.2013.NOTA: neconstituirea G.P.in cuantumul si forma solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei1)12.62)2523)43.684)57.125)19.86)2477)398)43.89)48.310)60511)29.8812)339.613)114.614)39.615)20.416)15.9617)422.418)38719)192.620)73221)10822)31.823)51.1524)9825)68.826)2.5527)22.528)7229)93.8430)12031)25.832)74.433)23034)20935)32.736)8437)113.3138)1539)59.3140)37.0841)134.442)97.243)27.644)7.545)21.1246)13247)7.848)72.84
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Manager: farmacist Constantinciu Mircea Stefan, Dir. Med. Dr. Danis Gabriela, Dir. Fin-Cont. Ec. Chirila Angela, Sef Serv. fin-cont Diaconu Daniela, Farm. Preda Nicoleta, Ec. Popescu Catalin;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din oug 34/2006Certificat de atestare fiscala (din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (se solicita ca din acest certificat sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor). In cazul in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere urmand ca ulterior sa depuna si respectivul certificat in cazul in care este declarat castigator.Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pe care in perioada de evaluare a ofertelor autoritatea contractanta il poate solicita ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii inainte de rezultatul procedurii in original/copie legalizata la sediul unitatii, Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie , fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale , in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor se va prezenta: Contractul de asociere, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP., Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va completa si prezenta formularul cu lista principalelor livrari de produse din sectiunea III Formulare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea oricaror certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator . Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP. Ofertantii vor prezenta un certificat, emis de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conform cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea ofertantului ca are implementat sau este in curs de implementare a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001, sau echivalent. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, Spitalul municipal de Urgenta?Elena Beldiman?Barlad va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene precum si alte documente relevante in acest sens: manualul calitatii sau rapoarte de audit extern privind sistemul calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer